کد خبر : 1664718 | 07 بهمن 1398 ساعت 14:47 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

این بردها دیگر خوشحالم نمی کند

شیث: شجاع باید روی اعصابش مسلط باشد

شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس معتقد است دوست صمیمی اش در این تیم باید روی اعصابش مسلط باشد چون پرسپولیس در راه موفقیت به بازیکنان مهمش نیاز دارد.

شیث: شجاع باید روی اعصابش مسلط باشد

به گزارش" ورزش سه" بازی تیم های پرسپولیس و تراکتور با وجود آنکه با برتری دو هیچ پرسپولیس به پایان رسید اما حواشی زیادی داشت به طوری که شجاع خلیل زاده و محمدرضا خانزاده دو مدافع تیم بعد از بازی از سوی کمیته انضباطی محروم شدند. شیث رضایی مدافع و کاپیتان سابق پرسپولیس درباره این بازی گفت:" بازی دیروز بازی خیلی خوبی بود. وقتی بازی را دو هیچ می برید و بعد از مدتی وقفه با کادر فنی جدید به سه امتیاز رسیده و فاصله با صدر زیاد می شود قطعا بازی خوبی بوده است."


او افزود:" البته این بردها دیگر من را خوشحال نمی کند چون آنقدر در این سال ها برده ایم و قهرمان شده ایم که کمی تکراری شده است."


شیث که دوست صمیمی شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس هم هست درباره اتفاقات این بازی گفت:" بازی درگیرانه ای بود و هر دو تیم بازیکنان سرشناسی داشتند. هیچکدام از دو تیم دوست نداشتند ببازند. شجاع پسر بسیار خوبی است و رفیق خیلی خوب من است اما معتقدم او باید روی اعصابش مسلط باشد. مهم سه امتیاز بازی است که تیم بگیرد و او نباید وارد حواشی بازی شود."


او ادامه داد:" من فکر می کنم دلیل این اتفاقاتی برای شجاع می افتد این است که او پرسپولیسی است و بازیکن متعصبی است و به همین خاطر اتفاقات بازی اعصابش را به هم می ریزد. این می تواند کمی هم روی فوتبالش تاثیر بگذارد. شجاع اگر می خواهد با وجود توانایی های فنی به تیم ملی دعوت شود باید براعصابش مسلط باشد."


رضایی در پایان صحبت هایش با ابراز رضایت از حضور گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت:" من با یحیی همبازی بوده ام. خیلی دوستش دارم. بسیار مربی با شخصیت و پسر خوبی است و در این دو سه سال نشان داده که از نظر فنی یکی از بهترین مربیان ایران است."

دیدگاه‌ها