کد خبر : 1664980 | 08 بهمن 1398 ساعت 17:34 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

موندو: دو بازیکن بارسلونا در آستانه جدایی

کارلس پرز و موسی واگه در تمرین امروز بارسلونا حضور نداشتند تا شایعات جدایی شان قوت بگیرد.

موندو: دو بازیکن بارسلونا در آستانه جدایی

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا خود را برای بازی مقابل لگانس در یک هشتم نهایی کوپا دل ری آماده می کند. دیداری که پنجشنبه شب در نوکمپ برگزار خواهد شد.

 

 

1472663

 

 

در تمرین امروز بارسلونا که بازیکنانی از تیم دوم نیز در آن حضور داشتند، موسی واگه و کارلس پرز غایب بودند و طبق اعلام مسئولان باشگاه، به صورت اختصاصی تمرین کردند. هیچکدام مصدوم نیستند ولی چون در آستانه جدایی از بارسا قرار دارند، ترجیح بر این شد که برای دوری از ریسک مصدومیت، امروز تمرین نکنند.

کارلس پرز چند روز است که با رم در حال مذاکره است و اخیرا مورد توجه والنسیا نیز قرار گرفته. بارسا حاضر است با 13 میلیون یورو او را به فروش برساند ولی هنوز انتقال او قطعی نشده است.

 

موسی واگه مدافع راست سنگالی نیز که مورد توجه کیکه سین قرار ندارد، از سه باشگاه نیس، تورینو و والنسیا پیشنهاد دارد و ایجنت او در حال بررسی آنهاست. واگه سال گذشته برای تیم دوم بارسا بازی می کرد ولی از امسال وارد فهرست تیم اول شد.

او در دوران ارنستو والورده هم کمتر شانسی برای حضور در فهرست 18 نفره پیدا می کرد. سرجی روبرتو و سمدو انتخاب اول کادر فنی بارسا برای دفاع راست محسوب می شوند و بارسا تمایل دارد تا واگه را به باشگاهی دیگر انتقال دهد. 

 

دیدگاه‌ها