کد خبر : 1665141 | 09 بهمن 1398 ساعت 13:00 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندس: بازی در لیگ برتر همیشه اولویت من بود

برونو فرناندس، ستاره اسپورتینگ که گفته می‌شود باشگاه یونایتد برای جذب او با اسپورتینگ به توافق رسیده می‌گوید حضور در لیگ برتر اولویت اول او بوده است.

فرناندس: بازی در لیگ برتر همیشه اولویت من بود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گفته می‌شود منچستریونایتد سرانجام موفق شده با باشگاه اسپورتینگ لیسبون بر سر انتقال او به توافق برسد و به زودی قراردادی 55 میلیون یورویی در این باره بین دو باشگاه امضا خواهد شد، برونو فرناندس می‌گوید بازی در لیگ برتر انگلیس همیشه اولویت اول او بوده و از این انتقال خوشحال است.

 

1473825

 

بر اساس گزارش‌هایی که دیشب تایید شد منچستریونایتد سرانجام موفق شده رضایت باشگاه اسپورتینگ را برای جذب فرناندس جلب کند و او پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی در روز جمعه راهی اولدترافورد خواهد شد. بر اساس این گزارشها فرناندس امروز چهارشنبه در منچستر فرود خواهد آمد.

 

فرناندس که صحبتهایی درباره انتقال او به بارسلونا و والنسیا هم مطرح بود می‌گوید بازی در لیگ برتر انگلیس همیشه اولویت اول او بوده است. برونو فرناندس در این باره گفت:" بازی در لیگ برتر همیشه اولویت من بوده. تیمش برایم واقعا مهم نبود و بیشتر می‌خواستم بازی در لیگ برتر را تجربه کنم".

 

در قرارداد یونایتد برای جذب فرناندس علاوه بر مبلغ 55 میلیون یورو که در ابتدا به صورت نقدی پرداخت خواهد شد چندین بند افزایشی هم وجود دارد که ممکن است مجموع کل بهای پرداختی برای جذب او را به 80 میلیون یورو افزایش دهد.

 

 

دیدگاه‌ها