کد خبر : 1665182 | 09 بهمن 1398 ساعت 17:00 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

معبودی: مقابل مدعیان به مشکل نمیخوریم

کاپیتان ماشین سازی اعتقاد دارد که برای بازی کردن مقابل تیم های مدعی مشکلی ندارند و راحت تر امتیاز میگیرند.

معبودی: مقابل مدعیان به مشکل نمیخوریم

به گزارش "ورزش سه" ماشین سازی تبریز در اولین دیدار خود با سرمربی جدید موفق شد با یک بازی خوب و برابر سپاهان مدعی را در تبریز متوقف کند. عزیز معبودی کاپیتان ماشین سازی در این دیدار یکی از خوب های این تیم بود و تساوی را در این دیدار را نیز کمترین حق تیم اش می داند.

 

کاپیتان ماشین سازی در خصوص تساوی ماشین سازان مقابل سپاهان گفت: یک بازی جان دار و پر موقعیتی بود که قطعا هر فوتبال دوستی را راضی میکند و موقعیت های پر تعداد جذابیت بازی و دو چندان کرده بود و به نظرم این تساوی کمترین حق بچه های ما بود.

 

معبودی ادامه داد: همانطور که گفتم هر دو تیم موقعیت داشتند ولی موقعیت های ما خیلی بیشتر بود اگر  خط جلو بچه ها کمی باهوش تر عمل میکردند میتوانستیم در همان نیمه اول کار سپاهان را یکسره کنیم و سه امتیاز را در تبریز نگه داریم ولی همین یک امتیاز هم برای ما خوب بود.

 

مدافع ماشین سازی ادامه داد: ما مقابل تیم سپاهان مساوی کردیم، سپاهانی که جدا از اینکه مدعی لیگ است تیم اش را برای قهرمانی آسیا بسته است و امتیاز گرفتن از این تیم سخت است که من از تک تک بچه های تیم بابت این تلاش ها تشکر میکنم و خسته نباشید میگویم.


ماشین سازی این هفته میهمان شهر خودرو خواهد بود، تیمی که در پلی آف آسیا نتیجه گرفته است. معبودی در خصوص این دیدار گفت: این تیم هم یکی از خوب های لیگ است و مهمتر اینکه کاملا در شرایط بازی قرار دارند ولی ما با 35 روز تعطیلی کمی از شرایط بازی خارج شده بودیم و این هفته در مشهد کار سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت.

 

کاپیتان ماشین سازی درخصوص دیدار با شهر خودرو ادامه داد: این تیم سال گذشته نیز مدعی بود و تیم ما هم شرایطش بهتر از الان نبود ولی توانستیم در مشهد از این تیم امتیاز بگیریم و اعتقاد دارم این توانایی را داریم که در این دیدار نیز نتیجه بگیریم و دست پر به تبریز برگردیم.

 

گفته میشود که ماشین سازی مقابل حریفان تراکتور پرقدرت تر ظاهر می شود و تا به حال توانسته از تمامی مدعیان امتیاز بگیرد که کاپیتان ماشین سازی در این خصوص میگوید: تیم ما مشکلی برای رویارویی با مدعیان ندارد و اکثر مقابل تیم هایی که مقابل ما برای فوتبال به میدان آمده اند نتیجه گرفته ایم. تیم های مدعی برای برد به میدان می آیند و ما نیز فضای کافی برای ارایه بازی و تاکتیک خود داریم و این باعث می شود که فوتبالی زیبا همراه با نتیجه بدست آید.

 

معبودی اضافه کرد: ما مقابل همه مدعیان نتیجه گرفتیم حالا این نتایج به نفع همه مدعیان بوده و ما جلوی تراکتور هم نتیجه گرفتیم ولی تاکید میکنم که اگر شکست دادن حریفان تراکتور برای خیلی ها خوشایند نباشد برای ما خیلی خوشایند است و دوست داریم مدعیان را شکست دهیم و تراکتور هم ببرد و به صدر بازگردد. بردن در فوتبال عیب نیست و هیچکسی نمیتواند از بردن یک تیم ایراد بگیرد و این باختن به خاطر تیم دیگر است که فوتبال را کثیف و دستمزد را حرام میکند و ما شرافتمندانه بازی میکنیم و نتیجه میگیرم و امیدوارم تراکتور هم قهرمان شود.

دیدگاه‌ها