کد خبر : 1665507 | 11 بهمن 1398 ساعت 15:31 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

روی گرت حساب می کنم

واکنش زیدان به خبر انتقال بیل به تاتنهام

زیدان اعلام کرد که به جدایی بیل در لحظات آخر و پیوستن او به تاتنهام فکر نمی کند و همچنان بیل را بازیکن رئال می داند.

واکنش زیدان به خبر انتقال بیل به تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که این روزها در بهترین شرایط ممکن قرار دارد، خود را برای بازی فردا مقابل اتلتیکو مهیا می کند. صدرنشین لالیگا به دنبال پیروزی در دربی و مستحکم تر کردن شرایط خود در صدر جدول است.

 

 

1471521

 

 

زین الدین زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« همیشه دوست دارم در برنابئو و مقابل هواداران مان بازی کنیم. فردا مثل همیشه هواداران حامی ما خواهند بود و ما را به سمت پیروزی سوق خواهند داد.»

 

زیدان در مورد بازگشت بیل گفت:« 25 بازیکن در اختیار دارم و خبر خوب اینکه تقریبا همه در شرایط بازی هستند. آنهایی که به زمین می روند، همه توان شان را می گذارند و این مهمترین چیز است. در نهایت اما من تصمیم گیرنده نهایی هستم و باید ترکیب اصلی را انتخاب کنم. هفت نفر باید خط بخورند و 18 نفر در فهرست قرار می گیرند و سپس باید یازده بازیکن را انتخاب کنم. وقتی همه آماده اند، انتخاب نهایی سخت خواهد بود ولی من همیشه دوست دارم تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم.

بیل بازی خواهد کرد؟ مشخص نیست و این را به شما نمی گویم. این یک انتخاب شخصی است. همه آماده اند و سپس ببینیم چه خواهد شد.»

 

بهترین تیم زیدان:« نمی دانم این تیم بهتر از تیم مقطع قبلی حضورم در رئال است یا خیر. هر مقطعی داستان متفاوت خودش را دارد. واقعا پاسخ این سوال را نمی دانم.»

 

شکست 3-7 تابستانی از اتلتیکو:« آن یک بازی پیش فصل بود ولی فردا یک بازی کاملا متفاوت خواهیم داشت.»

 

رمز موفقیت رئال در دو ماه اخیر:« تمرین و تلاش زیاد. این کلید هر موفقیتی است.»

 

 

1474159

 

 

هازارد:« او با ما تمرین می کند و رفته رفته به تیم اضافه خواهد شد. همه می خواهند در دربی بازی کنند ولی نمی خواهم روی هازارد ریسک کنم.»

 

بیل در تاتنهام:« گرت بازیکن ماست و به جدایی او فکر نمی کنم. روی او همچنان حساب می کنم.»

 

انتقادات از سیمئونه:« آنها را درک نمی کنم ولی خوب، این موضوع ارتباطی به ما ندارد. می دانم سیمئونه چه مربی بزرگی است. گفته بودم که گواردیولا بهترین است ولی سیمئونه هم از بهترین های دنیاست و این را ثابت کرده است.»

 

تحولات مثبت در عملکرد دفاعی رئال:« کاری که انجام داده ایم تمرینات بیشتر است و به خوبی نیز پاسخ گرفته ایم. کاری که هر روز در تمرینات انجام می دهیم را در زمین نیز انجام داده ایم. می دانیم که دفاع از دروازه چه اهمیتی دارد و در این راه همه بازیکنان کمک کرده اند. دفاع در درجه اول و سپس حمله و گلزنی برای پیروزی.»

 

دیدگاه‌ها