کد خبر : 1665251 | 10 بهمن 1398 ساعت 01:18 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

وستهام 0-2 لیورپول، فاصله 19 امتیاز شد

لیورپول در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام به پیروزی 2-0 رسید و یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر نزدیک شد.

وستهام 0-2 لیورپول، فاصله 19 امتیاز شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در این فصل توقف ناپذیر نشان داده اند، در دیدار امشب توانستند با گل های محمد صلاح (پنالتی) و الکس اکسلید چمبرلین به پیروزی برسند و فاصله شان با منچسترسیتی را به 19 امتیاز افزایش بدهند.

 

وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 15 به گل اول دست یابد، اما ضربه لانزینی روی ارسال خوب ماسواکو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی همکاری محمد صلاح و بابی فرمینو، لیورپول موقعیت خوبی برای زدن گل اول داشت که ضربه مهاجم مصری از روی خط توسط مدافعان وستهام بازگردانده شد.

 

در دقیقه 29 و با ارسال تماشایی رابرتسون به دهانه دروازه، اوریگی فرصت خوبی برای زدن گل اول تیمش داشت که توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد.

 

1474008

 

1474009

 

اما در دقیقه 34 لیورپول به گل رسید. با متوقف شدن دیوک اوریگی در محوطه جریمه وستهام، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد صلاح موفق شد آن را تبدیل به گل اول لیورپول کند. در دقایق پایانی نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و لیورپول با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

در همان ابتدای نیمه دوم و بعد از برخورد ارسال رابرتسون به اوگبونا، فرمینو صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او با مهار تماشایی فابیانسکی همراه شد.

 

اما در دقیقه 53 لیورپول به گل دوم دست یافت. روی ضدحمله سریع بازیکنان این تیم و پاس دقیق محمد صلاح، چمبرلین در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای دقیق موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

1474010

 

دقایقی بعد وستهام فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت، اما ضربه زمینی اسنوگراس از گوشه محوطه با عکس العمل خوب آلیسون همراه شد. در دقیقه 68 و روی توپربایی بازیکنان لیورپول، چمبرلین با یک پاس دقیق اوریگی را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه او توسط فابیانسکی مهار شد.

 

در اواخر مسابقه و با پاس جورجی واینالدوم، محمد صلاح صاحب بهترین فرصت برای زدن گل سوم شد، اما ضربه او به دیرک دروازه وستهام برخورد کرد. در ادامه تلاش وستهام برای کاهش اختلاف نتیجه ای نداشت و لیورپول با برتری 0-2، یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام نزدیک شد.

 

دیدگاه‌ها