کد خبر : 1665291 | 10 بهمن 1398 ساعت 11:21 | 80.9K بازدید | 1 دیدگاه

پرطرفدارترین ایرانی بازار نقل و انتقالات زمستانی

اسپورتینگ یا بوردو؛ طارمی در کانون شایعات

به گزارش نشریه پرتغالی ابولا، باشگاه اسپورتینگ لیسبون که به دلیل مصدومیت لوئیز فلیپه مهاجم خود به دنبال یک مهاجم می‌گردد به جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی بسیار نزدیک شده است.

اسپورتینگ یا بوردو؛ طارمی در کانون شایعات

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه پرتغالی ابولا اعلام کرد باشگاه اسپورتینگ لیسبون که روز دوشنبه در دیدار مقابل ماریتیمو، مهاجم خود لوئیز فلیپه را به دلیل مصدومیت از دست داده و حالا که مشخص شده مصدومیت او جدی است و مدتها از میادین دور خواهد بود، تصمیم جدی برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریو آوه گرفته و مذاکراتی جدی با این باشگاه پرتغالی را آغاز کرده است.

 

با توجه به اینکه برای کادر فنی اسپورتینگ مشخص شده که لوئیز فلیپه تا پایان فصل دیگر قادر به حضور در ترکیب این تیم نیست آنها به این نتیجه رسیده‌اند که باید هر چه سریعتر جای خالی او را پرکنند. بر اساس این گزارش مهدی طارمی از دید کادر فنی لیسبون با مشخصات فنی‌ای که مد نظر آنها است مطابقت دارد. ابولا در گزارش خود اشاره می‌کند که طارمی در نیم‌فصل اول لیگ پرتغال با پیراهن ریو آوه درخشیده است.

 

1474057

 

روزنامه ابولا در ادامه گزارش خود می‌گوید که دو باشگاه اسپورتینگ و ریو آوه درباره انتقال طارمی مذاکرات‌ را آغاز کرده‌اند و اگر طارمی در نهایت راهی اسپورتینگ شود مبلغ قرارداد انتقال او چیزی در حدود 5 میلیون یورو خواهد بود.

 

طارمی 27ساله در شروع فصل جاری از الغرافه قطر به ریو آوه پیوست. طارمی 45 بار پیراهن تیم ملی ایران را به تن کرده و 21 گل ملی در کارنامه دارد.

 

در تحولی دیگر تلویزیون پرتغال ساعاتی پیش گزارش داد که دو باشگاه اسپورتینگ و ریو آوه درباره انتقال طارمی به توافق رسیده‌اند و تنها بر سر قیمت او اختلاف دارند که این مساله هم قابل حل است

 

1474122

 

تلویزیون پرتغال از احتمال زیاد انتقال طارمی به اسپورتینگ خبر داد

 

ورود اکیپ به ماجرا؛ بوردو هم طارمی را می‌خواهد

 

اما در سوی دیگر اروپا روزنامه فرانسوی اکیپ هم مدعی شد که باشگاه فرانسوی بوردو برای جذب مهدی طارمی با ریو آوه مذاکره کرده است. اکیپ مدعی است پائولو سوسا سرمربی بوردو اصرار شدیدی به جذب طارمی دارد و مذاکرات بین دو باشگاه درباره انتقال او آغاز شده است.

 

اکیپ در گزارش خود مدعی است سوسا که پیش از بوردو هدایت فیورنتینا را بر عهده داشته در فصل جاری بارها به روسای بوردو فشار آورده که برای انتقال مهدی طارمی به این تیم اقدام کنند و آماده پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشند چون این ستاره شماره 9 ایرانی بهتر از هر گزینه دیگری می‌تواند برای تیم او مفید و مثمر ثمر باشد.

 

مهدی طارمی

 

باید دید در مدت زمان اندک باقی مانده از فصل نقل و انتقالات سرانجام سرنوشت طارمی چه خواهد شد و آیا او در پرتغال خواهد ماند و فوتبالش در این کشور را در یکی از بزرگان فوتبال باشگاهی پرتغال یعنی اسپورتینگ ادامه خواهد داد یا راهی فرانسه می‌شود تا مثل سامان قدوس در لوشامپیونا بازی کند؟ هر چند احتمال پیوستن طارمی به اسپورتینگ بیشتر به نظر می‌رسد.

 

1474130

 

روزنامه اکیپ فرانسه با انتشار گزارشی مفصل درباره طارمی، او را زلاتان ایرانی لقب داد و از حضور قریب الوقوعش در بوردو نوشت

 

دیدگاه‌ها