کد خبر : 1665354 | 10 بهمن 1398 ساعت 15:53 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

39 امتیاز باقی مانده و باید بجنگیم

دورقی: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد

هافبک شاهین بوشهر مدعی است این تیم برای فرار از سقوط به امتیاز جدال با پیکان چشم دوخته است.

دورقی: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شاهین در جدالی حساس این هفته مقابل پیکان قرار خواهد گرفت و در این بین میثم دورقی که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوسته و در اولین نمایش خود برابر شهرخودرو توانست عملکرد مثبتی به جا بگذارد، مدعی است تیمش از انگیزه لازم برای دستیابی به این امتیاز خارج از خانه برخوردار است.


هافبک شاهین با اشاره به شرایط تیمش گفت: ما هفته گذشته مقابل شهرخودرو عملکرد خوبی داشتیم و واقعا اگر بدشانس نبودیم دستیابی به امتیاز پیروزی برای ما دور از دسترس نبود. با این حال تساوی مقابل این مدعی در فصل جاری هم نمی‌تواند نتیجه بدی باشد. طی هفته‌ اخیر تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای این بازی کاملا آماده هستیم.


وی درباره حریف این هفته تیمش نیز گفت: پیکان از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و به خوبی از شرایط این تیم با توجه به آنالیزهایی که کادرفنی داشتند، آگاه هستیم. کار سختی مقابل حریف داریم اما برای اینکه از منطقه سقوط فرار کنیم نیاز به امتیاز از این بازی خواهیم داشت.


دورقی درباره اینکه آیا قادر به دستیابی به امتیاز در خارج خانه مقابل این تیم خواهند بود تا جدال قعرنشینان را به سود خود خاتمه دهند اینطور پاسخ داد: ما به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم و دیگر جای هیچ اشتباهی نداریم. شاهین هواداران ویژه‌ای دارد و باید برای حفظ شان تیم هر تلاشی از دست ما بربیاید طی دیدارهای آتی انجام دهیم تا به نتیجه لازم دست پیدا کنیم. یک ماموریت سخت طی 13 هفته باقیمانده داریم اما خوشبختانه این ذهنیت را داریم که هیچ چیز غیرممکنی در فوتبال وجود ندارد. 39 امتیاز برای ما باقی مانده که خوشبختانه جای امیدواری وجود دارد که هفت تیم بالای ما هم شرایط آنچنان فوق العاده و ویژه‌ای نسبت به ما ندارند و با کمی تلاش بیشتر و خودباوری قادر خواهیم بود از این وضعیت خارج شویم. اکنون بازی با پیکان برای ما از بالاترین اهمیت برخوردار است و رسیدن به پیروزی در این بازی می‌تواند شرایط را برای ما بهتر کند و امیدواری را برای ما زیاد کند.

دیدگاه‌ها