کد خبر : 1665444 | 11 بهمن 1398 ساعت 11:15 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

جذب فرناندس، قیمت پل پوگبا را پایین آورد

روزنامه سان مدعی است منچستریونایتد بعد از جذب برونو فرناندس که دیروز اتفاق افتاد در تابستان آتی پل پوگبا را با قیمتی کمتر از آنچه انتظار می‌رفت به فروش خواهد رساند.

جذب فرناندس، قیمت پل پوگبا را پایین آورد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان مدعی شد باشگاه منچستریونایتد که دیشب موفق شد به یکی از اهدف مهم خود رسیده و برونو فرناندس ستاره پرتغالی اسپورتینگ را با قراردادی 65 میلیون یورویی به خدمت بگیرد حالا آماده است که با پل پوگبا خداحافظی کند و در تابستان آتی او را با رقمی کمتر از آنچه انتظار می‌رفت به فروش خواهد رساند.

 

1474239

 

ورود فرناندس به یونایتد در زمانی انجام می‌شود که پل پوگبا بارها اعلام کرده تمایل به ترک باشگاه یونایتد دارد. از تابستان گذشته شایعاتی درباره پیوستن ستاره فرانسوی به رئال مادرید یا یوونتوس مطرح بوده و او بخش اعظم این فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا از دست داده است.

 

از سوی دیگر ایجنت پوگبا، مینو رایولا با اظهارات خود عصبانیت باشگاه یونایتد را برانگیخته و به گفته سان، همه این عوامل کار را به جایی رسانده که حالا سولسشر سرمربی یونایتد و مدیریت این تیم سرانجام به این نتیجه رسیده‌اند که وقت خداحافظی با پوگبا فرا رسیده است.

 

1473784

 

یونایتد در گذشته برای واگذاری پوگبا قیمتی 150 میلیون پوندی تعیین کرده بود ولی به ادعای سان این باشگاه حالا آماده است که پوگبا را به قیمتی به مراتب کمتر از این به فروش برساند.

 

دیدگاه‌ها