کد خبر : 1665437 | 11 بهمن 1398 ساعت 10:25 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

رونالدو و نانی می‌گویند فرناندس استثنایی است

ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد با حمایت از انتقال برونو فرناندس به اولدترافورد می‌گوید دو هم‌تیمی پرتغالی سابقش کریستیانو رونالدو و نانی، برونو فرناندس را ستاره‌ای استثنایی می‌دانند.

رونالدو و نانی می‌گویند فرناندس استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند اسطوره منچستریونایتد می‌گوید دو همبازی پرتغالی سابقش در این تیم، کریستیانو رونالدو و نانی در صحبت‌هایشان درباره برونو فرناندس، خرید پرتغالی منچستریونایتد به او گفته‌اند فرناندس فوتبالیستی استثنایی است و اضافه شدن او به ترکیب یونایتد اتفاق خوبی برای این تیم خواهد بود.

 

1474239

 

برونو فرناندس دیروز با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو به صورت رسمی باشگاه اسپورتینگ را ترک کرده و راهی منچستریونایتد شد. او با این قرارداد تا سال 2025 بازیکن منچستریونایتد خواهد بود.

 

یونایتد از تابستان گذشته به شدت به دنبال جذب این ستاره 25ساله بود و زمانی که در نیم فصل اول مصدومیت پل پوگبا و اسکات مک‌تومینای کار را برای سولسشر در خط میانی سخت‌تر کرد نیاز او به جذب یک بازی‌ساز افزایش یافته و مدیران یونایتد را به این نتیجه رساند که فرناندس را هر طور شده در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کنند.

 

ریو فردیناند در این باره گفت:"من با چند نفر از هم‌تیمی‌های فرناندس در باشگاه سابق او و در تیم ملی کشورش صحبت کرده‌ام. نانی که هم‌تیمی سابق خود من است می‌گوید او بازیکنی استثنایی است و به درد فوتبال انگلیس می‌خورد. کریستیانو هم می‌گوید فرناندس بازیکن فوق‌العاده‌ای است و بارها برای او فرصت گلزنی ایجاد کرده و اعتماد به نفس بالایی هم دارد".

 

1474241

 

دیدگاه‌ها