کد خبر : 1665483 | 11 بهمن 1398 ساعت 14:25 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان نفت: استقلال آماده است اما ما برد می‌خواهیم

تیم نفت مسجدسلیمان باید فردا در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال برود.

کاپیتان نفت: استقلال آماده است اما ما برد می‌خواهیم

به گزارش ورزش سه، شاگردان فرهاد مجیدی پس از دو برد برابر الکویت و الریان در لیگ قهرمانان آسیا باید از هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند.

 

صادق صادقی کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان در این بازی گفت: بازی بسیار سختی در پیش خواهد بود، همه می‌دانیم که تیم استقلال چه اندازه وضعیت خوبی دارد و دیدید که توانست به راحتی برابر حریفانش در آسیا پیروز شود. استقلال تیم قابل احترامی است اما ما برای برد به میدان خواهیم آمد و به هیچ وجه جز برد هدفی نخواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: آنالیز خوبی داشته‌ایم، در بازی قبل دیدیم که تیم چقدر با برنامه بازی کرد و توانست تیم صنعت نفت آبادان که از تیم‌های پر قدرت است را شکست بدهد. وضعیت خوبی در تیم ما برقرار است، اتحاد و همدلی این تیم به نظرم در بین‌ تیم‌های لیگ‌برتری خاص‌تر باشد. تمرینات فشرده‌ای داشته ایم و باید از خستگی تیم حریف استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم. از هواداران تیم ممنونم که همیشه کنار ما هستند و به ما روحیه مضاعف می‌دهند.


صادقی در انتها نیز گفت: تشکر ویژه‌ای از مدیرعامل، هیات مدیره، مسئولین شهری و استانی و همچنین مسئولان شرکت نفت دارم که کنار تیم بودند و دریافتی بازیکنان و کادر را به 60 درصد برسانند. قطعا بازیکنان با تمام توان به میدان خواهند رفت تا دل مردم مسجدسلیمان و خوزستان را شاد کنند.

دیدگاه‌ها