کد خبر : 1665512 | 11 بهمن 1398 ساعت 15:49 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت هایی که شاگردان جلالی از دست دادند

تیر دروازه علیه شاکری و گل گهر

گل گهر در روزی که برد برابر پارس جنوبی نیاز دارد در نیمه اول بازی فرصت های گلزنی خوبی را از دست داد تا دست خالی به رختکن برود.

تیر دروازه علیه شاکری و گل گهر

به گزارش" ورزش سه" گل گهر امروز با ترکیب 5-3-2 به مصاف پارس جنوبی رفت و با حضور دو مهاجمش یونس شکوری و مهرداد بایرامی توانست به گل برسد اما موقعیت های این تیم از دست رفت و روی یک ضدحمله دروازه اش باز شد تا یک 45 دقیقه دشوار را پیش رو داشته باشد.


اولین فرصت گل گهر یک شوت از راه دور در همان دقایق ابتدایی بازی بود که توسط یوسف وکیا به طرز خطرناکی بیرون رفت. دو دقیقه بعد مهرداد بایرامی یک فرصت مناسب داشت. او با یک ضربه بغل پای محکم توپ را به گوشه دروازه فرستاد اما دروازه بان پارس جنوبی به زیبایی عکس العمل نشان داده و مانع از گل شدن آن شد. در دقیقه 9 بازی گل گهر می توانست روی یک ضربه سر به گل برسد اما ضربه سر محمودآبادی هافبک جوان این تیم با اختلاف کم به بیرون رفت.


گل گهر اما بعد از اینکه دروازه اش باز شد شانس گلزنی داشت. در این لحظه توپ در هجده قدم مقابل پای یونس شاکری افتاد اما ضربه روی پای این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد. البته بازیکنان گل گهر معتقد بودند توپ وارد دروازه شده اما کوپال ناظمی داور بازی نظر دیگری داشت.

دیدگاه‌ها