کد خبر : 1665534 | 11 بهمن 1398 ساعت 16:43 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از سوختن فرصت کسب سه امتیاز؛

بازیکن مورد علاقه امیرقلعه نویی روی نیمکت!

سجاد شهباززاده برخلاف چیزی که طی یک و نیم سال اخیر به آن عادت کرده ایم، امروز از روی نیمکت کارش را مقابل فولادخوزستان آغاز می کند.

بازیکن مورد علاقه امیرقلعه نویی روی نیمکت!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم ترین موقعیت های سپاهان برای کسب سه امتیاز مقابل ماشین سازی در وقت های اضافی آن مسابقه نصیب سجاد شهباززاده شد و علیرغم اینکه این بازیکن با پای راست به توپ ضربه زد، شوت او به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد تا تنها افسوس از آن صحنه برای هواداران سپاهان باقی بماند؛ ضربه ای که از زاویه بسته، بد هم زده نشد ولی راهی به تور دروازه حامد لک که یکی از روزهای خوبش را پشت سر می گذاشت، پیدا نکرد.


حالا و پس از آن مسابقه که با از دست رفتن 2 امتیاز حساس برای سپاهان همراه شد و یک روز بعد با توجه به پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور، اختلاف امتیاز شاگردان امیرقلعه نویی با صدر به عدد 5 رسید، امیرقلعه نویی ترکیب متفاوتی را برای مصاف با شاگردان جواد نکونام برگزیده و یکی از این تغییرات نیمکت نشین کردن سجاد شهباززاده است؛ بازیکنی که طی نیم فصل اول یا به عنوان یکی از وینگرهای تیم و یا هافبک هجومی، همیشه حضوری مستمر در ترکیب اصلی طلایی پوشان داشت.


برای اینکه بیشتر متوجه غیرعادی بودن تصمیم امیرقلعه نویی شویم، کافی است نگاهی به بازی هایی که فصل گذشته و این فصل شهباززاده برای سپاهان انجام داده، بیاندازیم؛ این بازیکن فصل گذشته 29 بازی از 30 بازی سپاهان حضور داشت و تنها در یک مسابقه به صورت ثابت در ترکیب اصلی نبود و در این فصل نیز تاکنون 16 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته که باز هم فقط یک مرتبه از روی نیمکت به ترکیب تیم منتقل شده است.


البته در گرفتن این تصمیم از سوی امیرقلعه نویی باید جذب سروش رفیعی را نیز در نظر گرفت؛ بازیکنی که در دیدار برابر فولادخوزستان برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی کارش را با پیراهن سپاهان دنبال می کند و می توان او را جایگزینی برای سجاد شهباززاده دانست که بازی های زیادی طی یک و نیم سال اخیر، در پست هافبک هجومی بازی کرده است.


اینکه با یک بازی بتوان در مورد آینده شهباززاده صحبت کرد، چندان منطقی نیست ولی جذب سروش رفیعی و در اختیار داشتن بازیکنانی که تخصص بیشتری برای بازی در دو پست وینگر چپ و راست دارند، قطعا کار مهاجم سابق استقلال را برای رسیدن به ترکیب اصلی در بازی های آینده دشوارتر از قبل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها