کد خبر : 1665539 | 11 بهمن 1398 ساعت 16:53 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل مردود و چند موقعیت سوخته

افسوس گل گهری ها از فرصت های از دست رفته

گل گهر در دقیقه 90 بازی می توانست برای دومین بار به گل برسد اما ضربه هافبک تیم گل گهر به بالای دروازه زده شد.

افسوس گل گهری ها از فرصت های از دست رفته

به گزارش" ورزش سه" در حالی که بازی حساس گل گهر برابر پاری جنوبی با تلاش زیادی برای رسیدن به سه امتیاز همراه بود اما در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.


گل گهر در این بازی می توانست به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند اما بازیکنان این تیم فرصت های زیادی را از دست دادند و در نهایت به یک امتیاز رسیدند تا فاصله امتیازی اش با پارس جنوبی حفظ شود. گل گهر علاوه بر گلی که یونس شاکری در در نیمه دوم زد فرصت های خوب گلزنی هم داشت. در نیمه اول دو فرصت مهرداد بایرامی و محمودآبادی یکی توسط دروازه بان مهار شد و دیگری به اوت زد. ضربه یونس شاکری در نیمه اول در آستانه ورود به دروازه به تیر برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

در نیمه دوم علاوه بر گلی که شاکری در دقیقه 53 زد چند موقعیت دیگر برای این تیم وجود داشت که از دست رفت. یکی از مهمترین فرصت های گل گهر ، ضربه سر علیرضا ابراهیمی بود که تبدیل به گل شد اما داور مسابقه آن را به دلیل خطا روی دروازه بان مردود اعلام کرد.


یک شوت خوب از حسام پورهاشم نیز می تواند وارد دروازه شود اما دروازه بان پارس جنوبی آن را مهار کرد. اما اوج فرصت های گل گهر در دقیقه 90 رقم خورد. پاس گادوین منشا از سمت راست روی خط شش قدم نصیب سجادآشوری شد اما هافبک نساجی درحالی که تنها دروازه را مقابلش داشت ضربه را به بالای دروازه زد تا دست گل گهر از این سه امتیاز بازی خارج از خانه کوتاه بماند.

 

دیدگاه‌ها