کد خبر : 1665692 | 12 بهمن 1398 ساعت 11:10 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون آماده مذاکره با باشگاه یوونتوس درباره آینده‌

مدیر برنامه‌های جیان‌لوئیجی بوفون اعلام کرد او به زودی درباره آینده‌اش با باشگاه یوونتوس مذاکراتی انجام خواهد داد.

بوفون آماده مذاکره با باشگاه یوونتوس درباره آینده‌

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های جیان‌لوئیجی بوفون، سیلوانو مارتینا اعلام کرد دروازه‌بان کهنه‌کار ایتالیایی در ماه مارس با مدیران باشگاه یوونتوس مذاکراتی درباره آینده خود در این باشگاه انجام خواهد داد.

 

بوفون 42ساله بعد از دوران یک فصله حضورش در پاری سن ژرمن دوباره به یوونتوس بازگشته و با بیانکونری قراردادی یک ساله امضا کرده است. او از رکورد پائولو مالدینی برای بیشترین تعداد بازی باشگاهی عبور کرده و در فصل جاری در رقابتهای مختلف برای یوونتوس ده بار به میدان رفته است.

 

1474540

 

مدیر برنامه‌های بوفون در این باره گفت:" نمی‌دانم جیان‌لوئیجی چه‌کار خواهد کرد و بعید می‌دانم خودش هنوز نداند چه‌کار باید بکند. ما در اواخر ماه مارس با باشگاه مذاکره خواهیم کرد و آن زمان مشخص خواهد شد که آینده برای بوفون چه خواهد بود".

 

ایجنت دروازه‌بان کهنه‌کار ایتالیایی در ادامه گفت:" جیان‌لوئیجی راضی و خوشحال است. او 42 سال سن دارد ولی وقتی می‌بینم با وجود این سن و سال اینقدر عالی کار میکند و سالم و سلامت است این نشان می‌دهد که او خیلی خوب از خودش مراقبت کرده است. بوفون سالها پیش گفته بود که در 32سالگی فوتبال را کنار می‌گذارد و من به او گفته بودم که صبر کند و ببیند گذر زمان چه خواهد کرد. او یک فصل عالی را در پاریس گذراند و حالا به یووه برگشته".

 

دیدگاه‌ها