کد خبر : 1665740 | 12 بهمن 1398 ساعت 13:28 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد مدیران فوتبال ما موفق بوده است

درودگر: بعید است انتخابات سورپرایز داشته باشد

رییس کمیته اقتصادی سازمان می گوید شانس مدیران فعلی برای انتخاب به عنوان رییس فدراسیون فوتبال بیشتر از سایرین است.

درودگر: بعید است انتخابات سورپرایز داشته باشد

صادق درودگر در مورد طولانی بودن پروسه انتخاب رییس فدراسیون فوتبال در شرایطی که تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست به ورزش سه گفت: در مورد سرمربی تیم ملی دارد تصمیم گیری می شود  و این ربطی به انتخاب رییس فدراسیون فوتبال ندارد. در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال هم باید بگویم ضوابط قانونی در اساس نامه یک تاریخ را مشخص کرده است که باید از آن بگذرد و این کار باید طبق قانون انجام بشود.

 

او در مورد تاریخ قطعی انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: قرار است 25 اسفندماه برگزار شود و به نظر این تاریخ قطعی انتخابات است. 

 

رییس کمیته اقتصادی سازمان لیگ در مورد اینکه آیا می شود انتظار داشت رییس جدید فدراسیون فوتبال یک فرد جدید باشد هم گفت: ببینید برای انتخاب فرد جدید یک سری محدودیت وجود دارد که باعث می شود خیلی ها نتوانند ثبت نام کنند. مثلا کسی که می خواهد رییس فدراسیون شود باید از 10 عضو مجمع تاییدیه داشته باشد. با توجه به چنین شرایطی تغییرات سخت انجام می شود. البته این موضوع در خیلی از کشورها رخ می دهد، به عنوان مثال رییس فدراسیون کره جنوبی یک مدت دبیر بود و در مجموع 25 سال مدیریت کرد. در خیلی از کشورها شرایط اینطور است و مدیران موفق تغییر نمی کنند.  

 

دروگر در مورد اینکه مدیران فدراسیون فوتبال در این چند ساله عملکرد موفقی نداشته اند هم گفت: تا تعریف شما از موفق چه باشد، اگر با تمام جایگاه ها، فرصت ها و محدودیت ها مقایسه کنید عملکرد فدراسیون موفق بوده است. افرادی در فوتبال هستند که نخبه هستند ولی آیا مسوولیت پذیری چنین پستی را هم دارند؟ خیلی افراد که می توانند کمک کنند به خاطر اساس نامه وارد نمی شوند. اگر مدیریت در فوتبال را  با حوزه های مختلف مقایسه کنید نمره اش بالاتر است ولی با پتانسیل فوتبال ما شاید هم خوانی نداشته باشد. 

 

رییس کمیته اقتصادی سازمان لیگ در مورد پیش بینی اش از برنده انتخابات هم گفت: پیش بینی من این است تیم فعلی بسیار اثرگذار هستند و با اعتمادی که از سوی مدیران هیئت ها و مدیران باشگاه ها دارند شانس بالایی برای ریاست فدراسیون فوتبال دارند. 

 

او در مورد پیشنهادش برای ریاست فدراسیون فوتبال هم گفت: من فکر می کنم آقای بهاروند در صورت تایید گزینه شایسته ای است و آقایان اسلامیان و دادکان هم گزینه های خوبی هستند چون به امور اجرایی فدراسیون فوتبال کاملا مسلط هستند.

 

درودگر در پاسخ به این سوال که آیا خودش برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا می شود یا نه هم گفت:  برای ریاست نه چون کسی که رییس فدراسیون می شود باید ارتباط های قوی با حاکمیت و گروه های اقتصادی و سیاسی داشته باشد تا بتواند امور مختلف را مدیریت کند. البته من از خیلی کسانی که ادعای ریاست دارند در این حوزه مسلط تر هستم ولی خودم فکر می کنم افراد دیگر برای این پست محق تر هستند.

دیدگاه‌ها