کد خبر : 1665800 | 12 بهمن 1398 ساعت 16:13 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترس در چهره بازیکنان و کادر فنی

وحشت در پرواز ذوبی‌ها، ماسک‌های اکسیژن باز شد!

طبق اخبار رسیده پرواز ذوبی‌ها از تبریز به اصفهان با ترس و وحشت بازیکنان، کارد فنی و دیگر مسافران به همراه بوده و اتفاقاتی را هم به همراه داشته است.

وحشت در پرواز ذوبی‌ها، ماسک‌های اکسیژن باز شد!

به گزارش "ورزش ‌سه"،  روز گذشته ذوبی‌های اصفهان در تبریز به مصاف تراکتور رفتند که در نهایت شاگردان ساکت الهامی با نتیجه 2-1 بازی را به نفع خود به پایان بردند. 

 

اما کاروان ذوب‌آهن شب گذشته در تبریز ماند تا امروز با پرواز مستقیمی به اصفهان بازگردد. پروازی که شاهد اتفاقاتی بود و وحشت همگان را به همراه داشت. گویا در این پرواز به علت جو و هوای نامساعد هواپیما با تکان زیادی همراه شده است. 

 

علی‌رغم اینکه کاپیتان پرواز در حین مسیر اعلام کرده که باد شدید باعث می‌شود تا هواپیما تکان داشته باشد اما بالا و پایین شدن‌های هواپیما وحشت زیادی را در بین افراد به وجود آورده است. 

 

در نهایت نیز هنگام فرود هواپیما بر روی باند فرودگاه اصفهان، تعادل این وسیله حفظ نشده و در همان لحظه ماسک‌ها اکسیژن برای سرنشینان باز شده است. مسئله‌ای که وحشت را دو چندان کرده و مسافران را در شوک فرو برده است. بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن نیز از این قاعده مستثنی نبودند و در نهایت این پرواز با خیر و خوشی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها