کد خبر : 1666006 | 13 بهمن 1398 ساعت 11:44 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

دکتر بیژن، از اتاق عمل تا دربی 91(عکس)

داور بین المللی و باتجربه فوتبال ایران به احتمال فراوان دیدار دربی 91 را سوت خواهد زد.

به گزارش "ورزش سه"، نود و یکمین دربی پایتخت روز پنجشنبه میان استقلال و پرسپولیس برگزار می شود. مسابقه ای که با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی از حساسیت ویژه ای برخوردار است. در چنین شرایطی کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته قضاوت این مسابقه را به یکی از داوران باتجربه خودش بسپارد. داوری که سابقه قضاوت در دربی را داشته باشد و البته بتواند در مواقع حساس شرایط را کنترل کند.


از کمیته داوران شنیده می شود انتخاب نهایی مسئولان این کمیته برای قضاوت دربی بیژن حیدری است. حیدری طی سال های گذشته یکی از داوران خوب فوتبال ایران بوده و قضاوت های بین المللی مطلوبی نیز انجام داده است.

 

 

1474990

 

بیژن حیدری و عکس یادگاری روز گذشته با خبرنگار شبکه استانی همدان. او در صورت انتخاب برای قضاوت دربی باید چند روز قبل از بازی در تهران باشد تا اردوی بی سر و صدای قبل از مسابقه شرکت کند.

 


اگرچه برای قضاوت دربی 91 نام اشکان خورشیدی و مهدی سیدعلی نیز مطرح شده اما به نظر می رسد شانس قضاوت حیدری برای این مسابقه بیشتر از دو داور دیگر باشد. 


حیدری در گذشته نیز دو بار در دربی تهران حضور داشته است. او یکبار به عنوان داور وسط و یکبار به عنوان داور چهارم در این مسابقه قضاوت کرده و حالا در صورتی که نامش رسما از سوی کمیته داوران اعلام شود برای سومین بار در دربی حضور پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها