کد خبر : 1666010 | 13 بهمن 1398 ساعت 12:00 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو: تاریخسازی در انگلیس هدف من است

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی می‌گوید به دنبال تواضع دروغین نیست و قصد دارد در تاریخ لیگ برتر جایگاه مهمی بدست بیاورد.

آگوئرو: تاریخسازی در انگلیس هدف من است

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی تا این لحظه چهارمین گلزن برتر لیگ برتر انگلیس است. سه مهاجمی که در تاریخ لیگ برتر بیشتر از آگوئرو گلزنی کرده‌اند به ترتیب آلن شیرر با 260 گل، وین رونی با 208 گل و اندی کل با 187 گل بوده‌اند. آگوئرو حالا می‌گوید مصمم است که به گلزنی با پیراهن سیتی ادامه داده و رکورد گلزنی خود را بهبود بخشد.

 

درحالیکه برخی ستاره‌های بزرگ فوتبال سعی می‌کنند وقتی صحبت از افتخارات فردی به میان می‌آید تواضع پیشه کنند آگوئرو می‌گوید کسب افتخارات فردی و به خصوص ماندگار شدن نامش در تاریخ لیگ برتر جزیره عاملی است که به او برای درخشش بیشتر انگیزه می‌دهد.

 

1475000

 

آگوئرو که در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ منچسترسیتی است ماه گذشته توانست با پیشی گرفتن از تیری آنری عنوان بهترین گلزن خارجی این لیگ را به خود اختصاص دهد و در جریان پیروزی 6-1 سیتی مقابل استون‌ویلا با هت‌تریکی که کرد شمار هت‌تریک‌های خود را به عدد 12 رساند و یک رکورد دیگر به نام خود ثبت کرد.

 

آگوئرو در این باره گفت:" اینکه عنوان بهترین گلزن خارجی لیگ برتر را بدست آورده‌ام برایم مهم است و رکورد بیشترین تعداد هت‌تریک هم همینطور. من حالا می‌توانم جزئی از تاریخ این لیگ باشم. این برای من افتخار ویژه‌ای است و من از عملکردم در این لیگ و این کشور خیلی راضی‌ام".

 

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی در ادامه گفت:" بازی ما مقابل استون‌ویلا برایم خیلی مهم بود چون در این بازی بود که توانستم دو رکورد بشکنم. فعلا تمرکزم روی این معطوف است که بتوانم در لیگ برتر تاریخساز باشم".

 

دیدگاه‌ها