کد خبر : 1666019 | 13 بهمن 1398 ساعت 12:28 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

متاسفانه در بعضی ورزشگاه‌ها حق مان را می‌خورند

تارتار: خداراشکر پسرانم اهانت استقلالی‌ها را نشنیدند

سرمربی نفت مسجدسلیمان از اهانت هایی که هواداران استقلال به او کرده اند، دلخور است. او می گوید کمیته اخلاق باید به این موضوع ورود کند.

تارتار: خداراشکر پسرانم اهانت استقلالی‌ها را نشنیدند

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در رقابت های لیگ برتر نوزدهم یکی از تیم های مقتدر و شگفتی ساز مسابقات بوده است. این تیم با هدایت مهدی تارتار بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده و توانسته هوادارانش را خوشحال کند. نفتی ها که امسال دست به کارهای بزرگی زده اند، دیروز هم مقابل استقلال اگرچه بازنده شدند اما عملکرد خوبی داشتند.


مهدی تارتار سرمربی نفت در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اتفاقات بازی با استقلال، داوری حمید حاج ملک، اهانت هواداران استقلال به خودش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را بیان کرد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

 

برخلاف جریان بازی دو گل خوردیم

 

بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. به خصوص در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بازی را کنترل کردیم.به گل هم رسیدیم اما متاسفانه روی یک ضدحمله گل خوردیم.در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم اما بار دیگر برخلاف جریان بازی گل خوردیم.با توجه به سیستم 2-5-3 که استقلال بازی می کند، چون در دفاع آنها عملا 2-3-5 می شوند، سخت می شود به این تیم گل زد. استقلال وقتی دفاع می کند واقعا فوق العاده است و وقتی حمله می کند این سیستم دچار مشکل می شود. به هر حال گل دوم کارمان را سخت کرد و با وجود تلاش هایی که کردیم نتوانستیم به گل برسیم.


پنالتی مسلم ما گرفته نشد


آقای حمید حاج ملک از داوران خوب فوتبال است اما اعتقاد ما بر این است که در دقیقه 89 پنالتی مسلم روی عماد میرجوان به سود تیم ما گرفته نشد. اگر این پنالتی گرفته می شد ما می توانستیم حداقل بازی را به تساوی بکشانیم و زمانی هم برای جبران استقلال نبود.

 

1475014


در بعضی ورزشگاه ها حق مان را نمی دهند


برای ما جای تعجب دارد که متاسفانه در بعضی ورزشگاه های خاص حق مان را نمی دهند. این مساله به آدم فشار می آورد. ما این همه تلاش می کنیم و زحمت می کشیم اما پنالتی مسلم ما گرفته نمی شود.

 

البته دوربین های تلویزیونی آن صحنه را به درستی شکار نکردند اما ما فیلمی را داریم که از پشت دروازه گرفته شده و کاملا خطای مدافع استقلال روی مهاجم ما را نشان می دهد.


حرف هایی زدند که لایق خودشان است


بعد از بازی دیروز به استقلالی ها و کادرفنی شان بابت پیروزی تبریک گفتم. مجیدی از مربیان جوان فوتبال ما است و باید این برد را به هواداران بافرهنگ و استقلال تبریک می گفتم، اما متاسفانه بعضی از هواداران دیروز نه تنها حرمت من و اعضای تیمم که حرمت ورزشگاه را نیز نگه نداشتند و حرف هایی را زدند که لایق خودشان است.


اهانت به من ربطی به حرکت تدارکات نفت نداشت


توهین هایی که انجام شد، ربطی به اقدام تدارکات تیم ما نداشت. قبل از آنکه گل را بزنیم، به شخص من فحاشی هایی کردند. طبیعی است در چنین شرایطی عصبی شوم اما با این حال وقتی گل را زدیم من فقط دستانم را بالا بردم و خدا را نشان دادم تا بگویم خدا جای حق نشسته است. تدارکات ما بعد از گل آن حرکت را انجام داد که البته بعد از بازی نیز عذرخواهی کرد.


کمیته اخلاق ورود کند


همانطور که گفتم متاسفانه فحاشی ها قبل از گل ما آغاز شد و فکر می کنم کمیته باید به این ماجراها ورود کند. ما دوست داریم هوادار در ورزشگاه باشد ولی نه اینکه آنها بیایند و بی حرمتی کنند. این اتفاقات برای مربیان دیگر ما هم رخ داده است. شما می دانید که مربیان دیگر هم از این موضوع گلایه مند هستند و بارها درباره این توهین ها صحبت شده است.

 

1475013


خداراشکر پسرانم در ورزشگاه نبودند


من از این مساله گلایه دارم. واقعا این رفتارها صحیح نیست. به هر حال ما خانواده داریم و شخصا خداراشکر می کنم که پسرانم دیروز در ورزشگاه نبودند. اگر آنها بودند به هر حال تعصب خانوادگی شان شاید مشکلاتی را ایجاد می کرد. همه اعضای تیم ما نیز بابت این موضوع ناراحت بودند و باید فکری به حال این اهانت ها شود.


مثل نیم فصل اول امتیاز گرفتیم


متاسفانه قرعه سختی به تیم ما خورده است. در نیم فصل اول هم اینطور بود و الان هم اینگونه است. خوبی اش فقط این است که با گذر از این دیدارهای سخت شرایط بهتر می شود. البته موضوعی را بگویم ، اینکه ما در نیم فصل اول هم از 3 بازی ابتدایی 3 تساوی و 3 امتیاز گرفتیم و حالا با وجود دو باخت مقابل استقلال و تراکتور چون نفت آبادان را بردیم 3 امتیاز از 3 بازی اول گرفتیم. این یعنی از نظر امتیازی عقب نیستیم.


باید باانگیزه جلو برویم

شرایط در لیگ برتر ما به گونه ای است که بعضی تیم ها در کورس قهرمانی و سهمیه آسیایی هستند و برخی برای نیفتادن می جنگند. از طرفی تیم هایی مثل ما در میانه های جدول به دنبال آن هستند که شرایط را مدیریت کنند. ما باید با انگیزه بالا جلو برویم و کارمان را انجام بدهیم. سعی مان بر این است که نتایج خوبمان را ادامه دهیم و انشاالله در پایان فصل رتبه ای در خور مردم مسجدسلیمان به دست آوریم.


دغدغه مالی ما فعلا رفع شد


خداراشکر با توجه به زحمات مسئولان استانی و شهری مشکلات ما فعلا حل شده است. دریافتی اعضای تیم به 60 درصد رسیده و دغدغه مالی نداریم. امیدوارم این روند ادامه یابد و بدون دغدغه جلو برویم.


شرمنده هواداران شدیم


جا دارد از هواداران خوبمان تشکر کنم. هوادارانی که دیروز به تهران سفر کردند و تیم را حمایت کردند. واقعا شرمنده شان شدیم که نتوانستیم با امتیاز زمین را ترک کنیم و آنها را با خوشحالی روانه مسجدسلیمان کنیم. انشاالله با حمایت هایی که آنها انجام می دهند در بازی های بعدی جبران خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها