کد خبر : 1666032 | 13 بهمن 1398 ساعت 13:25 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

ضدفوتبال بازی نکردیم

صادقی: به استقلال باختیم اما سربلندیم!

کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید در دیدار با استقلال تیمشان عملکرد درخشانی داشته و حقشان به هیچ‌وجه باخت نبوده است.

صادقی: به استقلال باختیم اما سربلندیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال تهران روز گذشته موفق شد تا در ورزشگاه آزادی برابر نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز شیرین پیش از دربی را کسب کند.

 

صادق صادقی کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ما درباره بازی گفت: می‌دانستیم نبرد سختی خواهیم داشت، استقلال در دیدار قبل به الریان ۵ گل زده و وضعیت خیلی خوبی داشت. درست است که کمی خسته بودند اما توانایی فنی‌شان فوق العاده است. درست است که بازی را باختیم اما سربلند هستیم و فکر می‌کنم عملکردمان عالی بود.

 

وی در ادامه گفت: حق ما در این دیدار به هیچ وجه باخت نبود و فکر می‌کنم کمترین حق ما تساوی بود. اگر داور آن پنالتی را می‌گرفت بازی را نمی‌باختیم، بالاخره قسمت بود که اینگونه شود. دیدید که تیم ما با هدایت آقای تارتار چه عملکردی داشت، ما حتی یک دقیقه به دنبال ضدفوتبال نیستیم و تنها می‌خواهیم که به موفقیت برسیم. دیدار روز گذشته نشان داد که تیم ما به هیچ وجه دست بسته نیست و نسبت به نیم‌فصل نخست ضعیف نشده است. از هواداران هم همیشه کنار ما هستند نیز ممنونم و انشالله در دیدارهای آینده بتوانیم جبران کنیم.

 

صادقی در انتها نیز درباره دیدار این هفته تیمشان گفت: بازی خیلی سختی برابر سپاهان خواهیم داشت اما آنها باید بدانند که در مسجدسلیمان ما به هیچ تیمی نخواهیم باخت، قطعا هواداران در ورزشگاه حاضر می‌شوند و تنها برای پیروزی تلاش خواهیم کرد و انشالله که به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها