کد خبر : 1666109 | 13 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه 0 نیروی زمینی تهران 0

لیگ یک/ نه تهران، نه ارومیه، خیال برد ندارند

دو تیم نیروی زمینی و نود ارومیه در حالی دیدار امروز خود را با تساوی به پایان رساندند که پنج، شش دیدار است که رنگ برد را ندیدند.

لیگ یک/ نه تهران، نه ارومیه، خیال برد ندارند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ دسته اول عصر امروز در ارومیه آغاز شد. دیداری که سه امتیاز آن می توانست به کار هر دو تیم بیاید اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا باز هم دو تیم با تساوی بدون گل به کار خود پایان دهند. دیداری که دو تیم تقریبا فرصت زیادی روی دروازه یکدیگر به وجود نیاوردند تا در هوای سرد ارومیه در نهایت با یک تساوی و یک امتیاز بازی را به پایان برسانند.

 

نودی ها که پیش از این حضور در صدر جدول را هم تجربه کرده بودند با این تساوی امتیازات خود را به عدد 38 رساندند تا در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند. آنها با تساوی در دیدار امروز برای پنجمین بازی پیاپی نتوانستند به پیروزی برسند تا در این مدت به آمار یک شکست و چهار تساوی پیاپی دست پیدا کنند.

 

در سوی دیگر شاگردان روانخواه در دیدار امروز نیز نتوانستند به برتری برسند تا یک امتیاز حاصل از این دیدار نیروی زمینی را 23 امتیازی کند و در رده سیزدهم جدول رده بندی بنشاند. این تیم نیز در بازی های زیادی موفق به کسب برتری نشده است و در شش دیدار اخیر به چهار شکست و دو تساوی دست پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها