کد خبر : 1666305 | 14 بهمن 1398 ساعت 16:27 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

سنسی بازیکنی در سطح اریکسن است

فابیو کاپولی در اظهار نظری جالب به تمجید از استفانو سنسی پرداخت.

سنسی بازیکنی در سطح اریکسن است

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از تاتنهام جدا شد و با مبلغ ۲۰ میلیون یورو به اینتر پیوست اگر چه به گفته بسیاری ارزش واقعی او حدود ۹۰ میلیون یورو است اما به دلیل مدت زمان کمی که تا پایان قراردادش باقی مانده بود، با مبلغی به مراتب کم تر راهی نراتزوری شد.

 

اریکسن شب گذشته و در جریان پیروزی ۲-۰ اینتر برابر اودینزه در ترکیب اصلی تیم آنتونیو کونته حضور داشت اما در دقیقه ۵۹ جای خود را به مارسلو بروزوویچ داد. 

 

 

1474017

 

 

کاپلو اما در اظهار نظری جالب استفانو سنسی را بازیکنی در سطح اریکسن تلقی کرده است. او در این باره گفت: " من قبلاً گفته ام و همچنان اعتقاد دارم که از نظر من اریکسن و سنسی کم و بیش در سطحی شبیه به هم هستند. سنسی جوان تر است اما دید او در مورد بازی به همان اندازه باز است. در حقیقت ، او حتی ممکن است پویاتر از هم تیمی جدید خود باشد. با این وجود ، بدیهی بود که آنتونیو کونته می خواست شخصی با کاریزما و با تجربه بیشتر در وسط زمین داشته باشد. اریکسن در لیگ برتر بازی کرده است و بین المللی است. "

 

 

1475439

 

 

سنسی 24 ساله است و اینتر او را از ساسولو به صورت قرضی با مبلغ 5 میلیون یورو با گزینه خرید 20 میلیون یورویی به خدمت گرفت.

دیدگاه‌ها