کد خبر : 1666331 | 14 بهمن 1398 ساعت 17:48 | 45.7K بازدید | 0 دیدگاه

در میان بهت بازیکنان و کادر فنی

باورنکردنی؛ مصدومیت دوباره برای دمبله

عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا در جریان تمرین امروز بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

باورنکردنی؛ مصدومیت دوباره برای دمبله

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، عثمان دمبله پس از دو ماه مصدومیت چند روزی بود که تمریناتش را از سر گرفته بود. او امروز به تمرینات گروهی بارسا  اضافه شد و حتی حساب توئیتر رسمی بارسلونا نیز تصویری از او در حال تمرین منتشر کرد ولی طبق ادعای مارکا و رادیو راک 1، دمبله به دلیل مصدومیت عضلانی و در میان بهت کیکه ستین و هم تیمی هایش، تمرین را نیمه کاره رها کرد و به رختکن رفت.

توئیتر بارسا سپس تصویر او را حذف کرد تا مهر تاییدی بر مصدومیت مجدد او زده باشد. 

 

 

1475473

 

 

دمبله به قدری در تمرینات انفرادی آماده نشان داده بود که کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری روز گذشته خود به تمجید ویژه از او پرداخت و گفت که از مشاهده تلاش و ممارست او حتی به گریه افتاده است.

دمبله 27 نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و مدتی را هم در قطر مشغول مداوا بود. پس از 10 هفته گمان می رفت که او بتواند بارسا را در هفته های پیش رو همراهی کند و حالا باید منتظر ماند و دید که مصدومیت جدید،  او را چه اندازه به دور از میادین نگاه خواهد داشت.

دوری مجدد دمبله از میادین خبری بسیار بد برای بارسا خواهد بود به خصوص اینکه آنها پس از جراحی لوئیس سوارز، در انتقالات زمستانی کارلس پرز را به رم واگذار کردند و هیچ مهاجم جدیدی را نیز به خدمت نگرفتند.

 

 

1475472

 

Este fue el tweet del Barça sobre Ousmane Dembélé

دیدگاه‌ها