کد خبر : 1666351 | 14 بهمن 1398 ساعت 19:28 | 127K بازدید | 0 دیدگاه

لوسیو:

فشار استراماچونی باعث جدایی ام شد

لوسیو، مدافع برزیلی و سابق اینتر درمورد دلایل جدایی از این تیم صحبت کرد.

فشار استراماچونی باعث جدایی ام شد

به گزارش "ورزش سه"، لوسیو که یکی از ارکان مهم فتح سه گانه اینتر در سال 2010 بود، دو سال بعد و با انتقالی جنجالی راهی یوونتوس شده و نزد هواداران اینتر منفور شد. اما لوسیو که اخیرا از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، مدعی شد علاقه ای به این انتقال نداشته و مجبور به جدایی از اینتر شده است.

 

لوسیو گفت: انتقال به یوونتوس؟ وضعیت سختی برای من پیش آمده بود. من نمی خواستم اینتر را ترک کنم و قصد داشتم به کارم در این تیم ادامه دهم. سرمربی اینتر تغییر کرد و آندره آ استراماچونی هدایت تیم را بر عهده گرفت. او و مارکو برانکا فشار زیادی به من و مدیر برنامه ام وارد کردند.

 

1475501

 

به یاد می آورم وقتی در برزیل در حال سپری کردن تعطیلات بودم، هر 15 دقیقه برانکا و به دنبالش دیگر ارکان باشگاه اینتر با من تماس گرفته و دائما به من می گفتند، تو باید بروی، باید باشگاه دیگری پیدا کنید. وضعیت دشواری بود.

 

پیدا کردن تیم در آن مقطع کار آسانی نبود. در ادامه و زمانیکه در برزیل بودم، مدیر برنامه ام در مورد یوونتوس با من صحبت کرد. من نمی خواستم به این تیم بروم. اما دو یا سه روز به پایان بازار نقل و انتقالات مانده بود، بنابراین من این پیشنهاد را قبول کردم. اما من اشتباه کردم و این خیلی واضح است، در واقع من بعد از شش ماه یوونتوس را ترک کردم و احساس خوبی در آنجا نداشتم، اما شرایط فوتبال اینگونه است.

 

دوران حضور رافا بنیتس؟ او وقتی سرمربی اینتر شد می خواست همه چیز و تیمی که مورینیو ساخته بود را تغییر دهد. بنیتس در طول تمرین سر بازیکنان فریاد می زد و می گفت اشتباه می کنید. ما بین خودمان می گفتیم، اگر همه چیز خیلی اشتباه است، پس چطور ما قهرمان لیگ قهرمانان، اسکودتو و کوپا ایتالیا شدیم؟"

دیدگاه‌ها