کد خبر : 1666432 | 15 بهمن 1398 ساعت 11:15 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

گایاردو؛ شبحی بالای سر مربیان بارسلونا

یک رسانه اسپانیایی فاش کرد که باشگاه بارسلونا در پاییز گذشته با مارسلو گایاردو سرمربی ریورپلاته مذاکراتی کرده بوده تا در تابستان 2020 او را جانشین ارنستو والورده کند.

گایاردو؛ شبحی بالای سر مربیان بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، رادیوی اسپانیایی CATRADIO مدعی شد به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد باشگاه بارسلونا از پاییز سال گذشته به دنبال کنار گذاشتن سرمربی سابقش ارنستو والورده بوده ولی نمی‌خواسته این اتفاق در طول فصل جاری بیفتد.

 

1475599

 

بر اساس این گزارش، مقامات باشگاه بارسلونا در پاییز سال گذشته با مارسلو گایاردو سرمربی تیم آرژانتینی ریورپلاته مذاکراتی انجام داده و با او به توافق رسیده بودند که در تابستان 2020 او را به نوکمپ منتقل کرده و به جای والورده به عنوان سرمربی جدیدشان منصوب کنند. این در حالی است که در همان زمان ها گایاردو این شایعات را رد کرده و گفته بود قصد ندارد جانشین والورده شود.

 

البته سرانجام کاسه صبر بارسا از والورده زودتر از آنچه در برنامه‌های باشگاه آمده بود سر رفت و آنها در میانه فصل جاری با اخراج او از کیکه ستین به عنوان سرمربی جدیدشان رونمایی کردند.

 

1475598

 

این رادیوی اسپانیایی در بخشی از گزارش خود می‌گوید در برخی از حلقه‌های نزدیک به بارسلونا این شایعه مطرح است که ستین در این تیم حدود شش ماه زمان دارد و اگر نتواند نتایج مورد نظر مدیریت را به دست بیاورد، بارسا بار دیگر برای جذب گایاردو تلاش خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها