کد خبر : 1666439 | 15 بهمن 1398 ساعت 11:35 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

نه دایی، نه قلعه نویی؛ وحید مربی موقت می‌شود؟

پروسه انتخاب مربی تیم ملی این بار هم طولانی شده است. در حالی که تیم ملی فروردین ماه باید بازی های خود را در مقدماتی جام جهانی 2022 دنبال کند.

نه دایی، نه قلعه نویی؛ وحید مربی موقت می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر سه گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی مطرح بود. علی دایی، امیر قلعه نویی و جواد نکونام. اعضای هیات رییسه مستقیم با علی دایی صحبت کردند اما مجوز صدور حکم مربیگری برای علی دایی از سوی مدیران بالادستی صادر نشده است به طوری که علی دایی هم در پست های اینستاگرامی اش به آن اشاره می کند. مشکل علی دایی از آنجایی شروع شد که بعد از جدایی از سایپا در یک کنفرانس خبری در مورد مدیر عامل باشگاه سایپا صحبت کرد.

 

بعد از مخالفت مدیران بالادستی با حضور علی دایی در تیم ملی، فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد که امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی در اختیار بگیرد. فدراسیون فوتبال در این باره با باشگاه سپاهان صحبت کرد اما تا به امروز موفق نشده رضایت باشگاه سپاهان را جلب کند. این اتفاق قابل پیش بینی بود به این خاطر که سپاهان در مسیر قهرمانی در لیگ برتر است و شاید این جابه‌جایی تیم را برای حرکت در این مسیر دچار چالش کند. سوال طرفداران سپاهان این است که در صورت جدایی امیر قلعه نویی از تیم سپاهان آیا مربی ای در حد و اندازه های او برای تیم وجود دارد؟

 

اما جواد نکونام؛ سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد با تایید این خبر که جواد نکونام یکی از گزینه های تیم ملی است اعلام کرد در صورت نیاز تیم ملی حاضر است به این مربی رضایتنامه بدهد اما فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر بیشتر درگیر مذاکره با امیر قلعه نویی بود و خبری در مورد حضور جواد نکونام در تیم ملی به بیرون درز پیدا نکرده است.

 

در صورت منتفی شدن حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی که محتمل است احتمالا وحید هاشمیان دستیار مارک ویلموتس برای دو بازی فروردین ماه به طور موقت هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. در این صورت رییس جدید فدراسیون فوتبال می تواند در انتخاب مربی تیم ملی نقش داشته باشد چرا که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال 25 اسفند برگزار می شود. اعلام نام وحید هاشمیان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی در صورتی که حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی منتفی شود اتفاقی است که احتمالا در روزهای پایانی هفته جاری رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها