کد خبر : 1666583 | 15 بهمن 1398 ساعت 19:49 | 62.7K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر مدیرعامل صنعت درباره جدایی دراگان؛

دیگر نمی شد با اسکوچیچ ادامه داد

جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت قطعا مهمترین خبر امروز در فوتبال ایران بود. عیسی زاده مدیرعامل در این باره می گوید دیگر امکان ادامه همکاری نبود!

دیگر نمی شد با اسکوچیچ ادامه داد

به گزارش "ورزش سه"، پس از مسجل شدن جدایی دراگان اسکوچیچ با علی عیسی زاده، مدیرعامل صنعت نفت همکلام شدیم تا درباره این جدایی که از مدت ها پیش حرف و حدیث های فراوانی درباره آن شنیده می شد به صحبت بپردازیم.

 

عیسی زاده درباره نهایی شدن جدایی دراگان گفت: به هرحال شرایط به گونه ای شده بود که دیگر نمی شد به این همکاری ادامه داد و در نهایت ما هم رضایت دادیم تا این جدایی اتفاق بیفتد تا ضربه ای به تیم نخورد.

 

او در این باره ادامه داد: در حال حاضر دیگر حرف زدن از قدیم سودی ندارد و ترجیح می دهیم همه تمرکزمان را روی تیم و موفقیت تیم بگذاریم. آقای اسکوچیچ از مربیان بسیار خوبی بود که با وی همکاری کردیم و در دوران حضور او صنعت نفت نتایج خوبی به دست آورد و توانست به رتبه خوبی دست پیدا کند اما در هر حال هر چه که بود دوران همکاری با این مربی به پایان رسید.

 

مدیرعامل صنعت نفتی ها درباره واکنش هواداران تیم ادامه داد: آقای دراگان مشکلات شخصی داشت و در مجموع باید بگویم که دیگر نمی شد کار کرد. به هرحال گفتن از قدیم دیگر سودی ندارد اما هواداران ما می دانند که هیچ وقت به ضرر تیم عمل نمی کنیم. هواداران ما فهیم هستند و اگر بگویم تک تک آنها کارشناس هستند اغراق نکرده ام. قطعا همه آنها می دانند و می بینند که تلاش زیادی می شود تا تیم بهترین نتیجه را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها