کد خبر : 1666633 | 16 بهمن 1398 ساعت 09:40 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

جدال وین رونی با شیاطین سرخ در جام حذفی

با پیروزی دربی کانتی بر حریفش در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس، وین رونی کاپیتان این تیم در مرحله بعدی این رقابتها با تیم سابقش منچستریونایتد روبرو خواهد شد.

جدال وین رونی با شیاطین سرخ در جام حذفی

به  گزارش "ورزش سه"، درجریان دیدار تکراری دو تیم دربی کانتی و نورثمپتون در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس، دربی موفق شد با حضور کاپیتانش وین رونی حریف را 4-2 از پیش رو برداشته و به مرحله بعدی صعود کند. رونی حالا در مرحله بعدی رقابتها در مقابل تیم سابقش منچستریونایتد قرار خواهد گرفت. در این دیدار وین رونی 34ساله که اسطوره باشگاه منچستریونایتد است در دقیقه 77 بازی از روی نقطه پنالتی یکی از گلهای دربی را به ثمر رساند.

 

1475835

 

در پایان بازی فیلیپ کوکو سرمربی دربی کانتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وین رونی در مرحله بعدی مقابل باشگاهی قرار خواهد گرفت که سالهای درخشان دوران فوتبالی‌اش را در آن سپری کرده. بله، به همین خاطر است که آن بازی خیلی خاص خواهد بود".

 

سرمربی دربی در ادامه گفت:" آن بازی نه تنها برای وین بلکه برای همه اعضای باشگاه ما خیلی مهم خواهد بود. ما بی‌صبرانه منتظر آن بازی هستیم و با وجود قدرت حریف‌مان سعی می‌کنیم در آن برنده شویم".

 

وین رونی در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد است و در 559 بازی برای شیاطین سرخ موفق شده 253 گل با پیراهن این تیم به ثمر برساند.

 

دیدگاه‌ها