کد خبر : 1666674 | 16 بهمن 1398 ساعت 11:38 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهروان؛ مشاور سازمان لیگ

باشگاه ها باید بلیط فروشی کنند نه شرکت توسعه

غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ می گوید شرکت توسعه و تجهیز تنها می تواند برای 80 درصد از ظرفیت استادیوم بلیط فروشی کند و این یک قانون است.

باشگاه ها باید بلیط فروشی کنند نه شرکت توسعه

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا بهروان که خود در برهه ای ریاست سازمان لیگ را برعهده داشت در این باره می گوید: این قانون چند سالی است که در فوتبال وجود دارد و این به خاطر کنترل بهتر و مدیریت تماشاگرانی است که برای تماشای بازی به استادیوم می آیند. به واقع نه در استادیوم آزادی و نه در هیچ استادیوم دیگری تیم میزبان نمی تواند برای همه ظرفیت استادیوم بلیط فروشی کند.

 

بهروان در خصوص مشکلاتی که برای سامانه بلیط فروشی دربی پیش آمده است، می گوید: این اتفاق خوبی نیست و استرس به تماشاگران دو تیم وارد می کند و شاید هم برخی مجبور شوند برای تماشای بازی از بازار سیاه بلیط تهیه کنند. از مدت ها قبل تاریخ برگزاری دربی مشخص بود و اگر سامانه دچار مشکل و کمبود پهنای باند بود این کار باید زودتر انجام می شد تا تماشاگر برای تهیه بلیط با این همه دردسر مواجه نشود. البته باید به این نکته اشاره کنم بلیط فروشی هم اکنون نه دست باشگاه ها است و نه دست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال. این کار را شرکت توسعه و تجهیز انجام می دهد. طبق قانون این کار را باید باشگاه ها انجام دهند همان طور که در فوتبال حرفه ای این کار را باشگاه ها انجام می دهند. متاسفانه یکی از دلایلی که موجب شده پروسه واگذاری بلیط فروشی به باشگاه ها دچار توقف شود؛ عدم برنامه ریزی باشگاه ها برای این موضوع است. باشگاه ها باید در حوزه های نرم افزاری قوی شوند و برای بلیط فروشی سامانه و یک گروه قوی راه اندازی کنند. در این صورت پول بلیط آنلاین به حساب باشگاه ها واریز می شود.

دیدگاه‌ها