کد خبر : 1666507 | 15 بهمن 1398 ساعت 15:25 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

12 هزار صندلی خالی می ماند

7 مصیبتی که برای خرید بلیت دربی باید از آن عبور کنید

به نظر می‌رسد مشکل سامانه بلیت فروشی تنها پهنای باند پایین نیست بلکه در مرحله امکان دارد یک ایراد گریبان کاربران را بگیرد و مانع از خرید بلیت شود.

7 مصیبتی که برای خرید بلیت دربی باید از آن عبور کنید

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 48 ساعت تا شروع دربی 92 باقی مانده است. دیداری جذاب، هیجان انگیز و البته سرنوشت ساز برای جام قهرمانی که هواداران دو تیم برای آغاز آن لحظه شماری می‌کنند و البته بسیاری از آن ها برنامه ریزی کرده‌اند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند. اما خرید بلیت آنچنان هم ساده نیست. اگر چه دیگر خبری از صف های طولانی در میدان راه آهن و در استادیوم دستگردی و خود ورزشگاه آزادی نیست اما هفت خوان رستمی که در سامانه بلیت فروشی اینترنتی به وجود آمده، کار را به مراتب سخت تر کرده است. اما این 7 خوان کدامند؟

 

1) پهنای باند پایین و سرورهای ضعیف سایت Pin90 در تمام بازی های مهم دردسرساز بوده اند. در دیدارهایی که هواداران دو تیم متفاوت برای خرید بلیت به سایت هجوم می‌برند، بسیاری از کاربران موفق به ورود به حساب کاربری نمی‌شوند و از خرید بلیت نیز ناکام می‌مانند. اگر همین حالا به این سامانه مراجعه کنید با ارور «در صف انتظار» مواجه خواهید شد؛ دقیقا مثل همان روزها که در صف طولانی بلیت کاغذی می‌ایستادیم!

 

1475704

 

2) حتی در صورتی که ورود به سایت انجام بگیرد، یکی از سخت ترین کارها ورود به حساب کاربری است. گزارش هایی در شبکه های اجتماعی وجود دارد که سایت پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به اصطلاح DOWN می‌شود و طبیعتا بدون ورود به حساب کاربری، خرید نیز انجام نخواهد شد.

 

1475703

 

3) حالا اگر فرض محال، ورود به حساب کاربری نیز با موفقیت انجام شود، باید به سراغ انتخاب صندلی بروید. اینجا یکی از خوان های مهم تهیه بلیت است؛ در بسیاری از موارد پس از انتخاب صندلی و پیش از قطعی کردن خرید، ارتباط با سرور قطع می‌شود. یعنی متقاضی موفق به خرید نمی‍‌شود اما آن صندلی برای کاربران بعدی هم در حالت رزرو قرار می‌گیرد و تا چند ساعت، صندلی رزرو شده، در حالت غیرقابل فروش باقی می‌ماند. هرچند که ممکن است بسیاری از بلیت ها نیز، بدون رزرو از سوی طرفداران فوتبال، غیرقابل فروش باشند.

 

1475700

 

4) ممکن است ورود به سایت، حساب کاربری، رزرو بلیت و پرداخت وجه نیز انجام شود و هوادار سرخابی با خیال راحت کار را ادامه دهد اما در لحظه ای که به سایت می‌رود تا شماره رهگیری را پیدا کند، متوجه شود که بلیت برای او رزرو نشده و تا 72 ساعت مبلغ به حسابش باز خواهد گشت! این موردی عجیب است که بعضی از مخاطبان ورزش سه هم گزارش آن را داده اند.

 

5) همچنین گزارش هایی وجود دارد از این که در تماس با پشتیبانی سامانه، یا با حالت اشغال مواجه می‌شوید یا این که اپراتور بلافاصله پس از پاسخ، تماس را قطع می‌کند! همچنین یکی از مخاطبان گزارش داده که: شماره پشتیبانی سازمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هم خانمی جواب دادن بعد از شنیدن کلمه بلیت فقط گفتن اشتباه گرفتید و بدون معطلی قطع کردند!

 

6) نکته دیگر این است که در این بازی بیش از 10 هزار صندلی به فروش نخواهند رفت! یعنی حتی در صورت بلیت فروشی استاندارد و بدون مشکل نیز، دست کم 12 هزار صندلی در استادیوم خالی خواهد ماند. صندلی هایی که می توانست با خیل عظیمی از هواخواهان دو تیم پر شود.

 

1475698

 

7) حتی با ورود به سایت، ورود به حساب کاربری، رزرو بلیت، پرداخت وجه، مشاهده شماره پیگیری و پرینت بلیت نیز نباید خیالتان راحت باشد! کافی است گزارش های فصول قبلی و حتی همین فصل را ببینید تا متوجه شوید که بسیاری از طرفداران هستند که با وجود خرید بلیت موفق به ورود نشده یا دست کم در صندلی مورد نظر استقرار نیافته اند!

 

 

دیدگاه‌ها