کد خبر : 1666684 | 16 بهمن 1398 ساعت 12:03 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت خلیل زاده و دیاباته چندان تاثیری ندارد

مهاجرانی: شاید دربی قهرمان لیگ را مشخص کند

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که دربی تهران یک مسابقه جذاب باشد.

مهاجرانی: شاید دربی قهرمان لیگ را مشخص کند

به گزارش "ورزش‌سه"، حشمت مهاجرانی یکی از بزرگان فوتبال ایران است که همواره نظرات جالبی درباره اتفاقات مربوط به این رشته می دهد. او در آستانه دربی پایتخت در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط دیدار استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: دربی یک مسابقه ویژه است که شرایط خاص خودش را دارد. این بازی شاید سرنوشت یک تیم، یک مربی یا مدیرعامل را تعیین کند. شاید حتی بازی فردا تعیین کننده قهرمان لیگ برتر هم باشد!


وی درباره شرایط استقلال و پرسپولیس قبل از مسابقه بیان کرد: آنچه ما را به جذابیت بازی فردا امیدوار می کند، شرایط خوب دو تیم است. استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان دو برد ارزشمند کسب کرد و شما دیدید حریفان عربی را گلباران کرد. از طرفی پرسپولیس هم در لیگ برتر به بردهای متوالی اش ادامه می دهد. نکته مهم این است که تفکرات حاکم بر استقلال و پرسپولیس عوض شده و هردو تیم نسبت به هفته های قبل با تفکرات جدید مربیان شان به زمین می روند.


سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به نقش فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی روی نیمکت دو تیم گفت: فرهاد و یحیی هردو مربیان جوان و خوبی هستند که با برنامه وارد زمین می شوند. آنها بارها دربی را در نقش بازیکن تجربه کردند و با شرایط کاملا آشنا هستند.


مهاجرانی درباره غیبت شیخ دیاباته و شجاع خلیل زاده خاطرنشان کرد. من فکر نمی کنم که این مساله چندان مشکل ساز شود. آن چیزی که برای من جالب بوده این است که هر ۲ تیم بیشتر از اینکه به بازیکن متکی باشند، بنای کار خود را بر روی اصول تیمی گذاشته‌اند و مشاهده می‌کنیم که به جای بازیکن محوری کار تیمی در آنها موج می‌زند و این مهم را در گذشته کمتر شاهد بوده‌ایم. حرفی که می‌زنم برای دو تیم است، آنها بازیکن بازیساز دارند، در اختیارشان است که تقسیم توپ را به خوبی انجام دهد، خط حمله استقلال و پرسپولیس نقطه قوت آنها محسوب می‌شود و اینها برای هر تیمی نعمت بزرگی محسوب می‌شود.


وی در پایان درباره نتیجه دربی افزود: پیش بینی راحت نیست. این بازی در لحظه نتیجه اش رقم می خورد. امیدوارم فقط زیبایی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها