کد خبر : 1666472 | 15 بهمن 1398 ساعت 12:58 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازی برای ما و پرسپولیس حساس است

مجیدی: بازیکنان جای دیاباته را پر می‌کنند

فرهاد مجیدی در آستانه بازی حساس روز پنجشنبه تیمش را برای این مسابقه مهم آماده می کند.

مجیدی: بازیکنان جای دیاباته را پر می‌کنند

به گزارش" ورزش سه" سرمربی استقلال با آمار خیره کننده ای پا به شهرآورد می گذارد. سه بازی و سه برد برابر الکویت و الریان در پلی آف لیگ قهرمانان و زدن هشت گل به این دو تیم و سپس بردن نفت مسجد سلیمان که تا قبل از آن فقط یک شکست داشت نتایجی است که شرایط خوبی را در همان آغاز راه برای فرهاد مجیدی به وجود آورده است. او که با بازی های بسیار مهم و سخت لیگ قهرمانان کارش را با استقلال آغاز کرد، روز پنجشنبه یکی از چالش های بزرگش را تجربه می کند. دربی در شرایطی که پرسپولیس شرایط خوبی داشته و با یحیی گل محمدی در صدر جدول است، از راه رسیده و مجیدی باید تیمش را برای این بازی مهم و کلیدی آماده کند. مسابقه ای که سه امتیاز آن می تواند استقلال را به کورس قهرمانی برگرداند.


سرمربی استقلال امروز و در حاشیه تمرین این تیم به سمت خبرنگاران آمد. او البته قصد مصاحبه نداشت و آمده بود تا به خبرنگاران خوش آمدگویی کند. این نشان می دهد فرهاد که روزهای اول حضورش در استقلال کمی از شرایط موجود باشگاه ناراحت به نظر می رسید با نتایج خوبی که به دست آورده کمی در کنار تیم به آرامش رسیده و این می تواند خبر خیلی خوبی برای استقلالی ها در آستانه دربی باشد.


مجیدی که قرار است فردا در کنفرانس خبری پیش از دربی حضور پیدا کند در برابر اصرار خبرنگاران درباره در رابطه با دربی گفت:"  قصد مصاحبه ندارم و انشالله در کنفرانس صحبت هایم را می کنم. اما  دربی یک بازی  حساس هم برای ما و هم پرسپولیس است. امیدوارم این مسابقه ای باشد که در نهایت هواداران دو تیم راضی باشند."


فرهاد در ارتباط با نبود شیخ دیاباته هم گفت:" دیاباته یکی از بهترین بازیکنان ما و مهره ای تاثیرگذار است اما بازیکنانی هستند که جای دیاباته را پر می کنند."

دیدگاه‌ها