کد خبر : 1666686 | 16 بهمن 1398 ساعت 12:08 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

دکتر بیژن در سومین شهرآورد

عملکرد آماری داور دربی 92

بیژن حیدری داور دربی روز پنجشنبه برای دومین بار به عنوان قاضی این مسابقه حساس پا به ورزشگاه آزادی می گذارد.

عملکرد آماری داور دربی 92

به گزارش" ورزش سه" داور 39 ساله فوتبال ایران فردا یکی از حساس ترین دربی های سال های اخیر فوتبال ایران را قضاوت خواهد کرد. او که پزشک و جراح ارتوپد است از سال 1378 کار قضاوت را آغاز کرد و در سال 1385 به لیست داوران ملی راه یافت. بیژن حیدری در پایان فصل 96-97 به عنوان بهترین داور فوتبال ایران انتخاب شد.


این داور اهل همدان در این فصل و تا قبل از بازی پرسپولیس و استقلال در ده مسابقه قضاوت کرده است که از این تعداد سه بازی برای پرسپولیس و دو بازی را برای پرسپولیس سوت زده است. حیدری در این فصل بازی های تراکتور -پرسپولیس، شاهین بوشهر-پرسپولیس و ذوب آهن-پرسپولیس را و برای استقلال بازی های این تیم با تراکتو و ذوب آهن را قضاوت کرده است. پرسپولیس در این فصل با حیدری دو برد برابر ذوب و شاهین بوشهر کسب کرده و برابر تراکتور شکست خورده است. استقلال نیز در بازی هایی که با قضاوت حیدری انجام داده یک برد برابر تراکتور و یک مساوی مقابل ذوب کسب کرده است. 

 

 

1475890

 

داور دربی در ده مسابقه ای که در این فصل قضاوت کرده 37 بار کارت زرد و سه بار کارت قرمز را از جیبش خارج کرده است. حیدری در مجموع 15 بازی برای پرسپولیس 12 برد 2 مساوی و 1 باخت و 11 بازی برای استقلال که 5 برد 3 مساوی و 3 باخت بدست آمده است. او پیش از این یک بار در دربی به عنوان داور وسط و یک بار هم به عنوان داور چهارم حضور داشته و پنجشنبه دومین قضاوتش به عنوان داور وسط را در شهرآورد انجام می دهد.

دیدگاه‌ها