کد خبر : 1666828 | 16 بهمن 1398 ساعت 22:40 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرناندس: کریستیانو رونالدو گفت به یونایتد برو

برونو فرناندس ستاره پرتغالی که اخیرا از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد منتقل شده می‌گوید پیش از این انتقال با کریستیانو رونالدو صحبت کرده و به تشویق کریستیانو با این انتقال موافقت کرده است.

فرناندس: کریستیانو رونالدو گفت به یونایتد برو

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس ستاره پرتغالی هفته پیش باشگاه سابقش اسپورتینگ لیسبون را ترک کرده و در یک قرارداد بزرگ به منچستریونایتد پیوست. او در این انتقال همان مسیری را طی کرده است که کریستیانو رونالدوی جوان در سال 2003 طی کرده بود.

 

1476048

 

برونو فرناندس در اولین مصاحبه رسمی خود به عنوان بازیکن یونایتد می‌گوید در جوانی و نوجوانی با نگاه کردن بازی‌های رونالدو در لیگ برتر عاشق و شیفته فوتبال و کریستیانو شده است. او همچنین فاش کرد که پیش از این انتقال با رونالدو صحبت کرده و به توصیه او تصمیم خود را برای انتقال به منچستریونایتد گرفته است.

 

فرناندس در گفتگو با وبسایت رسمی یونایتد گفت:" بله من درباره منچستریونایتد با رونالدو صحبت کردم. او چیزهای خوبی از یونایتد گفت. کریستیانو به من گفت در یونایتد برای اولین بار زندگی در رویایش را تجربه کرده و به یک بازیکن خوب تبدیل شده است. به نظرم کریس از انتقال من به این تیم راضی است".

 

دیدگاه‌ها