کد خبر : 1666884 | 17 بهمن 1398 ساعت 14:50 | 239.2K بازدید | 0 دیدگاه

فقط با یک تغییر بدون سورپرایز

ترکیب پرسپولیس برای دربی 92 اعلام شد

یحیی گل محمدی در جدال مقابل استقلال و در دربی شماره 92 تنها شجاع را در اختیار ندارد تا با یک تغییر در جدال با حریف در آزادی حضور یابد.

ترکیب پرسپولیس برای دربی 92 اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی در دربی حضور خواهد یافت که در اردوی این تیم تا قبل از شروع بازی بازیکن مصدومی در ترکیب ندارد و شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت تنها غایب بزرگ در جمع سرخپوشان محسوب می‌شود.


گل محمدی که دومین دربی خود در قامت سرمربی را تجربه می‌کند، در شرایطی که پیش از این با تساوی بدون گل تقابل با استقلال را روی نیمکت خاتمه داده، اکنون در رویای اولین پیروزی به عنوان سرمربی پرسپولیس است.


شماره یک ملی‌پوش پرسپولیس با توجه به انتقال پایان فصل به تیم آنتورپ، امروز آخرین دربی خود را با پیراهن این تیم تجربه خواهد کرد. علیرضا بیرانوند که مقدمات انتقالش به تیم بلژیکی نهایی شده، امیدوار است بعد از نمایش درخشان در دربی رفت و مهار پنالتی علی کریمی، اکنون امیدوار است با خاطره‌ای خوش این بازی را به پایان برساند.


با غیبت شجاع خلیل زاده که این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است، سرخ‌ها احتمالا تنها با یک تغییر اجباری پا به این مسابقه خواهند گذاشت. سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان و رهبر خط دفاعی سرخپوشان بار دیگر در دربی حضور خواهد یافت و در کنار خود اینبار محمدحسین کنعانی زادگان را خواهد دید. در سمت راست نیز مهدی شیری بار دیگر به میدان خواهد رفت و در سمت چپ نیز محمد انصاری تجربه دیگری در بازی دربی به کارنامه خود اضافه خواهد کرد.


خط میانی پرسپولیس نیز با توجه به تمرینات چند روز اخیر احتمالا بدون تغییر نسبت به آخرین بازی این تیم در آبادان برابر حریف حاضر خواهند شد. احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی و وحید امیری، چهار بازیکنی هستند که باید برابر خط جنگنده و فیزیکی استقلال با حضور فرشید باقری، علی کریمی و مسعود ریگی قرار گیرند و به دنبال موفقیت سرخ‌ها در این تقابل باشند. از این جمع تنها نوراللهی سابقه گلزنی به استقلال در دربی را در کارنامه دارد.


در خط حمله پرسپولیس نیز بار دیگر شاهد یک دربی اولی خواهیم بود؛ کریستین اوساگوآنا، مهاجم تازه وارد پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوسته در سومین بازی خود با پیراهن این تیم برابر استقلال قرار خواهد گرفت و علیپور نیز که طی این سال‌ها توانسته دربی‌های بزرگی را تجربه کند، بعد از دو سال و اندی ناکامی در گلزنی به استقلال، شانس خود را در این بازی جستجو خواهد کرد.

 

ترکیب  پرسپولیس:


علیرضا بیرانوند
سیدجلال جلال حسینی
محمد انصاری
محمد حسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
کمال کامیابی نیا
احمد نوراللهی
وحید امیری
علی علیپور
کریستین اوساگوآنا

 

1476170

دیدگاه‌ها