کد خبر : 1667053 | 17 بهمن 1398 ساعت 23:52 | 126.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازداشت یزدانی و غلامی در آزادی

اتفاق عجیب برای دو مدافع مصدوم استقلال!

دو مدافع مصدوم استقلال امروز در بین دو نیمه بازی با پرسپولیس با شرایط عجیبی روبرو شدند.

اتفاق عجیب برای دو مدافع مصدوم استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی و عارف غلامی دو مدافع استقلال هستند که به دلیل مصدومیت در لیست ١٨ نفره استقلال نامشان قرار نداشت و بازی تیم شان برابر پرسپولیس را از روی سکوها تماشا کردند.

 

اما اتفاق عجیب در بین دو نیمه بازی رخ داد جایی که که یزدانی و غلامی در میان انبوه جمعیت قصد داشتند به رختکن استقلال بروند اما مامور نیروی انتظامی آنها را نشناخت و این دوبازی با مشکل بزرگی روبرو شدند.

 

در این بین برخورد بد نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی باعث درگیری بین سیاوش یزدانی و عارف غلامی با آنها شد و این موضوع اتفاق جنجالی دربین دو نیمه بازی با پرسپولیس را رقم زد.

 

در بین دو نیمه بازی سیاوش یزدانی و عارف غلامی حدود ٣٠ دقیقه در ورزشگاه آزادی بازداشت شدند و به گفته این دو بازیکن آنها مورد ضرب و شتم  قرار گرفتد.

 

این موضوعی بود که یزدانی و غلامی را در پایان بازی بسیار عصبانی کرد و باعث شد آنها در مورد اتفاق های رخ داده مصاحبه کنند.

 

نیروی انتظامی ساعاتی بعد از بازی در مورد اتفاق های رخ داده در دربی ٩٢ نوشت: ‏«پلیس⁩ در پی اظهارات ۲بازیکن تیم استقلال و طرح ادعاهایی، این موارد در دست بررسی است‌ و نتیجه متعاقبا اعلام خواهدشد.»

 

این اتفاق عجیبی است که در مورد دوبازیکن استقلال در بین دو نیمه بازی با پرسپولیس رخ داد و باید دید در نهایت چه تصمیمی در مورد آنها گرفته خواهد شد.‏

دیدگاه‌ها