کد خبر : 1667339 | 19 بهمن 1398 ساعت 16:20 | 417.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهردار مشهد در انتخابات فدراسیون ثبت نام می‌کند؟

در ساعات پایانی مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال، خبرهای ضد و نقیضی از حوالی خیابان سئول به گوش می‌رسد.

شهردار مشهد در انتخابات فدراسیون ثبت نام می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، ساعت 16 عصر یکشنبه (فردا) سوت پایان ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال دمیده می‌شود و کاندیداهای احتمالی باید ظرف ساعات باقیمانده خود را به محل فدراسیون فوتبال برسانند تا بتوانند در کارزار مهم و داغ انتخابات فدراسیون برای جانشینی مهدی تاج شرکت کنند؛ انتخاباتی که قانون منع به کارگیری بازنشستگان باعث شده است تا بسیاری از افراد برای شرکت در انتخابات باز بمانند.

 


با این حال حضور افرادی چون محمدحسین قریب تقریبا قطعی شده است و از نام‌هایی مثل محمدمهدی نبی، علیرضا اسدی، کیومرث هاشمی و حتی سعید آذری مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد خوزستان برای شرکت در این مهم یاد می‌شود که فعلا حضور هیچ کدام در محل ساختمان فدراسیون جهت ثبت نام در انتخابات و کاندیداتوری به صورت رسمی اتفاق نیفتاده است.


اما احتمال دارد یک گزینه غیر منتظره، معادلات ریاست فدراسیون را برهم می‌زند؛ محمدرضا کلائی شهردار مشهد. شهردار جوان و 39 ساله مشهدی‌ها، مدرک دکترای اقتصاد دارد و 15 ماهی می‌شود که در سمت شهردار منصوب شده است.

بدون تردید ساعات پایانی مهلت ثبت نام انتخابات، جذاب و پرحاشیه دنبال می‌شود چرا که قرار است به رغم همه شایعات و حواشی مطرح شده، گزینه های مطرح شده برای ثبت نام در انتخابات وارد فدراسیون فوتبال شوند و باید دید چه کسانی با چه دیدگاه‌هایی می‌توانند خود را کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال نمایند؟

دیدگاه‌ها