کد خبر : 1667387 | 19 بهمن 1398 ساعت 21:03 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش دی بروین به مقایسه شدن با زیدان

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی خودش را بازیکن کاملی توصیف کرد.

واکنش دی بروین به مقایسه شدن با زیدان

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین در سال های اخیر یکی از بازیکنان مهم ترکیب سیتی بوده و نقش قابل توجهی در موفقیت های این تیم ایفا کرده است. با جدایی داوید سیلوا در تابستان پیش رو، ممکن است او کاپیتان بعدی سیتی لقب گیرد و کوین دی بروین در این رابطه صحبت کرده است.

 

1471463

 

کوین دی بروین گفت: "من چیزی در این مورد و مقایسه ام با زیدان نمی دانم، اما وقتی مردم اینگونه مثبت صحبت می کنند خوشایند بوده و بدان معناست عملکرد خوبی ارائه داده ام. شاید گفتن این موضوع دشوار باشد، اما من شاید در بهترین شرایط فوتبالی ام قرار دارم. این بستگی به نحوه نگاه شما به فوتبال دارد. اگر به طور کلی به فوتبال من نگاه کنید احتمالا من بازیکن کاملی هستم.

 

اما برخی از مردم بیشتر علاقمند به ذات فوتبال بوده و بعضی ها آمار و ارقام را دوست دارند. اما مهم نیست، زیرا من احساس خوبی داشته و حس می کنم می توانم به تیم خودم کمک کنم.

 

بستن بازوبند کاپیتانی سیتی بعد از جدایی داوید سیلوا؟ من هنوز انرژی زیادی دارم و فکر می کنم این برای نحوه بازی ما مهم است. ما با پرس فراوان بازی می کنیم و حرف های من مورد توجه دیگر بازیکنان قرار می گیرد. حالا من یکی از بازیکنان قدیمی تر تیم هستم و شما باید با مثال حرف هایتان را توضیح دهید و نحوه بازی شما در زمین، هدف تان را نشان نمی دهد. همه اشتباه می کنند، هیچ کس کامل نیست، اما من همیشه سعی می کنم وظایفم انجام دهم. من می دانم که بازیکنان جوان پیروزی خواهند کرد."

دیدگاه‌ها