کد خبر : 1670301 | 05 اسفند 1398 ساعت 10:25 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بروین:

سیتی قهرمان اروپا نشود، ناکام تلقی خواهد شد

کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید این تیم اگر امسال قهرمان چمپیونزلیگ نشود امسال هم برایش مثل پنج سال گذشته با ناکامی به پایان خواهد رسید.

سیتی قهرمان اروپا نشود، ناکام تلقی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید سیتی اگر امسال هم موفق به قهرمانی در رقابتهای چمپیونزلیگ نشود مثل سالهای گذشته در پایان فصل از این تیم به عنوان یک تیم ناکام یاد خواهد شد.

 

سیتی سال گذشته همه جام‌های ممکن در فوتبال انگلیس را فتح کرد و از این گذشته در فصل قبل از آن هم قهرمان لیگ برتر بود. با اینحال سیتی مدتها است قادر به تکرار قهرمانی‌هایش در اروپا نبوده و راه‌یابی به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ در سال 2016 بهترین نتیجه‌ای بوده که سیتیزن‌ها تا کنون در اروپا به‌دست آورده‌اند.

 

1480599

 

دی‌بروین در آستانه دیدار سیتی با رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت:" ما مقابل رئال مادرید قرار خواهیم گرفت، تیمی که بیشتر از هر تیم دیگری قهرمان چمپیونزلیگ شده است. ولی ما به آنجا می‌رویم تا بهترین بازی خودمان را انجام دهیم. ما در مادرید سعی می‌کنیم مثل همیشه فوتبال کنیم، یک فوتبال تهاجمی به نمایش بگذاریم و رئال را تحت فشار بگذاریم و ضمن ارائه یک بازی خوب، اگر بشود بتوانیم رئال را شکست بدهیم".

 

ستاره بلژیکی سیتی در ادامه گفت:" ما اگر امسال قهرمان چمپیونزلیگ نشویم مثل پنج سال گذشته همه خواهند گفت که سیتی امسال هم ناموفق بوده است. جام قهرمانی اروپا یکی از افتخاراتی است که هنوز بدست نیاورده‌ایم. ما همیشه به دنبال قهرمانی در همه رقابتهایمان هستیم ولی گاهی اوقات تیمی پیدا می‌شود که در یک فصل خیلی عالی کار می‌کند، مثل لیورپول که امسال واقعا عالی است".

 

دیدگاه‌ها