کد خبر : 1667536 | 20 بهمن 1398 ساعت 15:12 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت:

عجیب اما واقعی؛ بارسا در پی باز گرداندن اینیستا!

سران بارسا در انتقالات زمستانی تلاش داشتند تا آندرس اینیستا را برای بازگشت متقاعد کنند.

عجیب اما واقعی؛ بارسا در پی باز گرداندن اینیستا!

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا نقل و انتقالات زمستانی شلوغی را پشت سر گذاشت بدون اینکه نتیجه ای از آن بگیرد. در واقع اخراج ارنستو والورده و روی کار آمدن کیکه ستین تنها تغییر و تحول زمستانی قابل توجه بارسلونا بود. بارسا مهاجمانی چون کارلس پرز و آبل روئیز را واگذار کرد ولی هیچ مهاجمی را به خدمت نگرفت در حالی که لوئیس سوارز را تا انتهای فصل در اختیار نخواهد داشت.

در نهایت با مصدومیت دمبله بود که بارسا احتمالا مجوز جذب یک مهاجم خارج از پنجره نقل و انتقالات را کسب خواهد کرد.

 

 

1476993

 

 

امروز نشریه دیاریو اسپورت خبر عجیبی را منتشر کرد. اینکه سران بارسا در طور نقل و انتقالات زمستانی قصد بازگرداندن آندرس اینیستا را داشتند. آنها حتی به این او پیشنهادی هم ارائه دادند که اسطوره با نهایت احترام آن را رد کرد. این خبر توسط اطرافیان اینیستا تایید شده است.

پیشنهاد به اینیستا بار دیگر ثابت می کند که بارسا پروژه ورزشی قابل اعتمادی را دنبال نمی کند و اعضای تیم مدیریت ورزشی این باشگاه، ایده های مشخصی ندارند.

اینیستا که از تابستان 2018 برای ویسل کوبه ژاپن بازی می کند، تا دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و اخیرا گفت که در همین تیم بازنشسته خواهد شد. او روز گذشته سوپرکاپ ژاپن را با این تیم فتح کرد تا پس از جام حذفی، دومین قهرمانی خود در ژاپن را جشن بگیرد.

 

 

1476749

 

دیدگاه‌ها