کد خبر : 1675586 | 09 فروردين 1399 ساعت 14:00 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس انریکه

اینیستا نزدیک‌ترین استعداد به لیونل مسی است

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا و سرمربی سابق بارسلونا می‌گوید آندرس اینیستا از نظر استعداد فوتبالی نزدیک‌ترین چهره به لیونل مسی است.

 اینیستا نزدیک‌ترین استعداد به لیونل مسی است

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا که سابقه هدایت بارسلونا را هم دارد و در آن تیم با لیونل مسی و آندرس اینیستا کارکرده می‌گوید اینیستا تنها فوتبالیستی است که از نظر استعداد فوتبالی به لیونل مسی نزدیک است.

 

1487812

 

لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی دنیای فوتبال و برنده شش توپ طلا از سوی بسیاری از علاقه‌مندان این ورزش به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ شناخته می‌شود. انریکه که درفاصله سالهای 2014 تا 2017 هدایت بارسلونا را به عهده داشته و در این مدت هم مسی و هم اینیستا بازیکنان او بوده‌اند برای قضاوت درباره کیفیت فوتبالی این دو ستاره از صلاحیت برخوردار است.

 

انریکه در پرسش و پاسخ فیسبوکی با هواداران در صفحه تیم ملی اسپانیا در این باره گفت:" فوتبالیستی که در طول سالهای گذشته بیشترین  تاثیر را روی من گذاشته، چه زمانی که بازیکن بودم و چه زمانی که مربی شدم، بدون تردید لیونل مسی بوده. ولی بعد از او می‌توانم بگویم نفر دوم به نظر من آندرس اینیستا است. او از نظر استعداد نزدیک‌ترین فوتبالیست به لیونل مسی است. ولی مسی با بقیه فوتبالیست‌ها خیلی تفاوت دارد".

 

 

دیدگاه‌ها