کد خبر : 1667589 | 20 بهمن 1398 ساعت 18:55 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرزاده: در لیست قریب، بهاروند و ممبینی هستم

هیچ برنامه‌ای نداشتم؛با سه تماس به فدراسیون آمدم

مدیرعامل سابق نفت گفت: تا روز گذشته برنامه‌ای نداشتم،‌ اما صبح امروز سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند.

هیچ برنامه‌ای نداشتم؛با سه تماس به فدراسیون آمدم

به گزارش "ورزش‌ سه"، منصور قنبرزاده درباره انتخاب خود به عنوان نایب‌رئیس سه گزینه ریاست فدراسیون فوتبال گفت: تا روز گذشته برنامه‌ای نداشتم،‌ اما صبح امروز سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند. قریب و ممبینی مرا به عنوان نایب‌رئیس اول و بهاروند به عنوان نایب رئیس دوم معرفی کرد. اگر قسمت باشد در خدمت فوتبال باشم، با تمام توان تلاش می‌کنم تا مثمرثمر باشم.

 

مدیرعامل پیشین باشگاه نفت تهران درباره احتمال مهندسی در این انتخابات گفت: تنها می‌توانم درباره خودم صحبت کنم. درباره فدراسیون ورزش‌های عشایری و روستایی هم از مهندسی انتخابات صحبت می‌کنند، اما به ارزیابی شما نرسیده‌ام. به نظرات همه احترام می‌گذارم، اما تا ساعت 10 امروز بنایی برای حضور در فدراسیون نداشتم و حدود ساعت 12 حضورم در فدراسیون فوتبال قطعی شد. در دوره بهاروند چند سال عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ بودم و یک دوره در هیئت‌رئیسه فدراسیون فعالیت می‌کردم.

 

وی درباره بدهی 50 میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال نیز گفت: نمی‌دانم، اما فدراسیون مطالبات زیادی از فیفا دارد که شنیدم تلاش خوبی کرده‌اند و شکوری در مقر فیفا حاضر شد. پرداخت بدهی فوتبال و اداره آن وفاق و اجماع ملی می‌خواهد. دولت و ارگان‌های غیردولتی در تأمین منابع مالی باید پای کار بیایند. شأن تیم‌های ملی ما این نیست که تیمی که سال‌ها به جام جهانی صعود کرده، چنین شرایطی داشته باشد. می‌توان این وفاق و همدلی را ایجاد کرد و نامزد ریاست فدراسیون باید شرایط را ارزیابی کرده و با مشت پر بیاید.

دیدگاه‌ها