کد خبر : 1667785 | 21 بهمن 1398 ساعت 18:42 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

از مدیرعامل بادران تا رییس موتور سواری

آشنایی با عجیب‌ترین نواب پیشنهادی فدراسیون

روز گذشته کاندیدهای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسامی پیشنهادی برای نواب خود را معرفی کردند که موارد عجیبی را دارد.

آشنایی با عجیب‌ترین نواب پیشنهادی فدراسیون

به گزارش "ورزش ‌سه"، 9 کاندید برای نشستن بر روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که رقابت برای در دست گرفتن سکان هدایت این نهاد بالاست. هدایتی که یک نفره انجام نمی‌شود و وجود نواب رییس قدرتمند باعث می‌شود تا در روند موجود اختلال ایجاد نشود.

 

نکته جالب توجه این است که در لیست 9 کاندید ریاست نام یک نفر به کثرت دیده می‌شود. حیدر بهاروند در لیست 7 نفر برای نایب رییسی حضور دارد که رکوردی به حساب می‎آید. بهاروند تنها در لیست رضا جلالی حضور ندارد و در باقی لیست (به جز لیست مدیریتی خودش) به عنوان نایب رییس معرفی شده است.

 

اما در این بین چند نکته جالب در خصوص نواب پیشنهاد کاندیدها وجود دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

*حمیدرضا مهرعلی: وی در لیست محمدرضا کلائی و رضا جلالی به عنوان نایب رییس اول انتخاب شده است. مهر علی، رییس سابق فدراسیون اتومبیل رانی و موتور سواری است که چند سال قبل خبرساز شده بود. او در زمان مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس برای مدیرعامل سرخ‌ها حکم مشاور صادر کرد که جنجال به راه انداخت. در نهایت رویانیان این سمت را قبول نکرد و عملا کاری برای این فدراسیون انجام نداد.

 

*شهره موسوی: تنها مدیرعامل خانم فوتبال ایران نایب رییس پیشنهادی رضا جلالی است. موسوی که مدیریت باشگاه بادران در لیگ یک را به عهده دارد، در چند سال اخیر حضور در سطح پایین فوتبال ایران را تجربه کرده و حالا امیدوار به حضور در فدراسیون است. هر چند که احتمال رسیدن جلالی به ریاست طبق پیش بینی‌ها کم است.

 

*فاطمه علیپور: این فرد جزو کمیته بانوان فدراسیون فوتبال است. علیپور در کنار لیلا صوفی زاده یکی از نفرات موثر در توسعه فوتبال و فوتسال زنان بوده و حالا در لیست افرادی مثل هدایت الله ممبینی و امیر مسعود هراتیان قرار دارد.

 

*میترا نوری: او نایب رییس پیشنهادی محمدحسین قریب است. نوری نایب رییس فدراسیون هندبال بوده و سابقه حضور در فدراسیون اسکی را دارد. فردی غیر فوتبالی که شانس زیادی برای رسیدن به پست نایب رییسی دارد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود.

 

انتخابات فدراسیون فوتبال 25 اسفند برگزار و جانشین مهدی تاج به طور رسمی معرفی شده و کار خود را آغاز می‌کند.

دیدگاه‌ها