کد خبر : 1667646 | 21 بهمن 1398 ساعت 01:10 | 82.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بزرگ نرآتزوری برای صدرنشینی

اینتر 4-2 میلان: این تیم شبیه قهرمان‌هاست

اینتر با برتری 4-2 مقابل میلان، به صدر جدول رقابت های سری آ صعود کرد.

اینتر 4-2 میلان: این تیم شبیه قهرمان‌هاست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در دیدار امشب ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما با زدن 4 گل در نیمه دوم، به سه امتیاز باارزش این دیدار دست پیدا کردند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 10 بود که روی اولین موقعیت جدی بازی، میلانی ها می توانستند به گل برسند اما ضربه هاکان چالهان اوغلو به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 20، این بار نوبت اینتری ها بود که روی یک ضربه کرنر به گل برسند ولی ضربه سر دیگو گودین، راهی به چهارچوب دروازه میلان پیدا نکرد.

چهار دقیقه بعد، روی حرکت خوب لوکاکو و پاس رو به عقب او، ماتیاس وسینو صاحب موقعیت شد اما واکنش به موقع دوناروما، مانع باز شدن دروازه روسونری شد.

در ادامه این میلانی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 40 به گل رسیدند. روی ارسال بلند کاستیخو زلاتان بالاتر از گودین ضربه سر را زد و شیرجه ناکام پادلی این فرصت را در اختیار آنته ربیچ قرار داد تا با یک ضربه ساده، کار را تمام کند.

 

1477156

 

بعد از این گل این اینتری ها بودند که تا اندازه ای پیش کشیدند اما باز میلان بود که در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول، به گل دوم رسید. این بار روی ضربه کرنر کاستیخو، توپ با دخالت فرانک کسیه در مقابل دروازه به زلاتان رسید و او هم با ضربه سری نه چندان محکم، پادلی را مغلوب کرد و نیمه اول با برتری 2-0 میلان به پایان رسید.

 

1477159

 

نیمه دوم را اینتر طوفانی آغاز کرد و در همان 8 دقیقه ابتدایی، دو بار دروازه حریف را باز کرد. ابتدا در دقیقه 51 بود که بروزوویچ اختلاف را به یک گل کاهش داد. بعد از اینکه ضربه کاندروا توسط هرناندز بلوکه شد، بروزوویچ با یک ضربه دقیق و محکم، حساب کار را 2-1 کرد.

 

1477155

 

دو دقیقه بعد، وسینو کار را به تساوی کشید. روی حرکت خوب الکسیس سانچز و پاس او بود که وسینو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1477158

 

بعد از این گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد اما پس از آن بار دیگر اینتری ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند. در دقیقه 68، نزدیک بود زلاتان بار دیگر میلان را پیش بیندازد اما پادلی با یک واکنش مناسب توپ را مهار کرد.

در مقابل در دقیقه 70، اینتر به گل سوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال بلند کاندروا را دی فرای با یک ضربه سر مقتدرانه، تبدیل به گل سوم نرآتزوری کرد.

 

1477160

 

بعد از این گل باز هم این اینتری ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 81، چیزی نمانده بود که اریکسن روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله‌ای نسبتا دور با یک ضربه محکم، دروازه میلان را باز کند اما علی رغم مغلوب شدن دوناروما، توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی میلانی ها برای زدن گل تساوی پیش کشیدند و در دقیقه 90 زلاتان می توانست بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما ضربه او هم به تیر برخورد کرد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 90+3، اینتر به گل چهارم رسید. در حالی که میلانی ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، اینتر روی یک ضدحمله به گل چهارم رسید. روی حرکت خوب موزس و ارسال او بود که لوکاکو با ضربه سر دروازه دوناروما را باز کرد و اینتر در این دیدار به برتری 4-2 رسید.

 

1477161

دیدگاه‌ها