کد خبر : 1667674 | 21 بهمن 1398 ساعت 10:17 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مسابقات سوارکاری گرامیداشت دهه فجر

اولین دوره مسابقات سوارکاری سازمان ورزش شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در مجموعه ورزشی سمند برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، حمید بیرامی رئیس کمیته سوارکاری و چوگان سازمان ورزش شهرداری تهران درباره برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی مجموعه سمند گفت: هدف از برگزای این رقابت‌ها آشنایی شهروندان با این ورزش مفرح و مفید است. شما برای استفاده از ورزش سوارکاری باید هزینه زیادی را صرف کنید که این مسئله سبب شده بسیاری از اقشار از این ورزش محروم شوند. به همین دلیل با همت سازمان ورزش شهرداری تهران با راه اندازی ورزش سوارکاری در مجموعه ورزشی سمند سعی شده تا با کاهش هزینه‌ها تمام اقشار بتوانند از سوارکاری استفاده کنند و لذت ببرند.

 

 

بیرامی ادامه داد: این دوره از مسابقات در بخش‌های سوارکاری و پرش برگزار شد که با استقبال بسیار خوبی از طرف خانواده‌ها همراه بود که خود ما هم فکرش را نمی‌کردیم. در بخش پرش صدرا روستا آزاد با 9 سال سن موفق شد عنوان دوم را کسب کند که یقین دارم اگر حمایت شود در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. به عبارتی این مسابقات علاوه بر اینکه جنبه خانوادگی داشت استعدادهای نابی هم به جامعه ورزش از این طریق معرفی شدند.

 

 

رئیس کمیته سوارکاری سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به اینکه باز هم قرار است این قبیل از مسابقات برگزار شود گفت: این مسابقات به مناسبت دهه فجر برگزار شد ولی استقبال از این مسابقات به قدری بود که در تلاش هستیم تا دومین دوره این مسابقات را هم در آینده نزدیک برگزار کنیم.  

دیدگاه‌ها