کد خبر : 1667694 | 21 بهمن 1398 ساعت 12:04 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: همه اینتر واقعی را دیدند

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر مدعی شد در نیمه دوم همه اینتر واقعی را دیدند.

لوکاکو: همه اینتر واقعی را دیدند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم، نه تنها دو گل دریافتی در نیمه اول را دریافت کرد، بلکه در نهایت با نتیجه 2-4 به برتری دست یافت. روملو لوکاکو که گل چهارم را در اوقات اضافی به ثمر رساند، از نمایش تیمش تمجید کرده و البته میلان را در نیمه اول تیمی درخشان توصیف کرد.

 

1477196

 

روملو لوکاکو گفت: "نیمه دوم فوق العاده بود. من فکر می کنم در نیمه اول به میلان فضای خیلی زیادی دادیم و این تیم برای عملکردش در نیمه نخست شایسته تبریک است. ما در نیمه دوم عملکرد متفاوتی داشتیم و در پایان سزاوار پیروزی بودیم. نیمه اول برای ما دشوار بود، اما همه حاضران در ورزشگاه، ذهنیت این اینتر را دیدند؛ امتناع از تسلیم شدن و میل به کسب پیروزی.

 

من همیشه می گویم که مهم ترین وظیفه ام  تلاش در راستای اهداف تیمی است. من برای کسب پیروزی اینجا هستم، ما در این دیدار برنده شدیم و بسیار خوشحالم. حالا برای بازی های بعدی آماده می شویم. همه اینها به لطف هم تیمی هایم ، سرمربی و کادر فنی اش رخ داده است. وقتی وارد ایتالیا شدم، می دانستم که سری آ دشوارترین لیگ برای مهاجمان در مسیر گلزنی است، اما آنها واقعا به من کمک کرده اند که اینجا جا بیفتم."

 

1477195

دیدگاه‌ها