کد خبر : 1667812 | 21 بهمن 1398 ساعت 20:33 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها آماده اولین جدال در آسیا

مسیر سخت پرسپولیس برای دستیابی به بزرگترین رویای تاریخ این باشگاه بار دیگر آغاز شده و آنها در اولین گام باید برابر الدحیل قرار گیرند.

پرسپولیسی‌ها آماده اولین جدال در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی که دو فصل قبل‌تر در یکقدمی دستیابی به جام قرار داشتند، در نهایت با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست نیافتند و مقابل کاشیما آنتلرز شکست خوردند. آنها فصل گذشته نیز به موفقیت بزرگی نرسیدند و اینبار در همان مرحله گروهی از رقابت‌ها کنار رفتند و شانس صعود را از دست دادند.

 

شاگردان یحیی گل محمدی اکنون رقابت جدیدی را آغاز کرده‌اند و امیدوارند اینبار با سرمربی خود به بزرگترین افتخار تاریخ باشگاهی خود دست یابند. سرخپوشان در اولین گام باید برابر الدحیل قرار گیرند که یکی از مدعیان قدرتمند منطقه غرب آسیا محسوب می‌شود و از دقایقی پیش تمرینات خود را در زمین حریف برای آماده سازی برای بازی فردا پی گرفتند.

 

* سرخپوشان بعد از برگزاری جلسه فنی هتل را به مقصد ورزشگاه ترک کردند. تمرین راس ساعت ۱۸:۳۰ در زمین اصلی ورزشگاه عبدالله بن خلیفه آغاز شد.  یک ربع نخست تمرین برای عکاسان و خبرنگاران باز بود و دوربین شبکه بین‌المللی BeIn Sport هم مصاحبه کوتاهی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.

* تمرین با گرم کردن آغاز شد و بازیکنان سپس در سه گروه آقاوسط بازی کردند. بعد از آن مرور کارهای تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت.

 

* محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس هم در ورزشگاه حضور داشت و آخرین تمرین تیم را تماشا کرد.

 

* تمرین امروز شاگردان یحیی گل محمدی سبک بود و بعد از ۵۵ دقیقه به پایان رسید. در اواخر تمرین هم بارش باران در ورزشگاه شروع شد.

 

دیدگاه‌ها