کد خبر : 1668672 | 26 بهمن 1398 ساعت 21:05 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان طلسم بعد از 21 بازی

کادوی ولنتاین الکس نوری از نیجریه آمد

یک شروع امیدوارکننده برای هرتابرلین با هدایت الکساندر نوری با پیروزی مقابل پادربورن؛ هدیه کادوپیچ ویژه توسط مدافع حریف.

کادوی ولنتاین الکس نوری از نیجریه آمد

به گزارش "ورزش سه"، مربی ایرانی هرتابرلین در اولین گام بعد از کناره‌گیری کلینزمن و حضور به عنوان نفر اصلی تیم، موفق به کسب پیروزی برابر پادربورن شد.


الکس نوری که پیش از مارک ویلموتس نامزد هدایت تیم ملی نیز محسوب می‌شد در نهایت به حضور خود در فوتبال آلمان ادامه داد تا با پیشنهاد دوست قدیمی‌اش هدایت هرتابرلین را عهده‌دار شود. سرمربی سابق وردربرمن اما در همکاری با کلینزمن روزهای خوبی را تجربه نکرد و چند شکست پیاپی در نهایت باعث شد تا او از سمت خود کناره‌گیری کند. کلینزمن که طی 10 دیدار هدایت هرتابرلین با هدف خروج این تیم از منطقه سقوط  را داشت در نهایت با اعلام این موضوع که مدیران تیم خواسته‌های او را برآورده نکردند از کار کنار رفت تا فرصت بزرگی نصیب الکس نوری برای هدایت تیم شود.

 

نوری کمتر از 4 روز فرصت داشت تا تیمش را مهیای جدال با پادربورنی کند که در این فصل فراز و نشیب زیادی را پشت سر می‌گذارد و البته با حضور در جایگاه آخر جدول نمی‌توانست حریف چندان سرسختی برای او محسوب شود. با این حال شاگردان نوری در نیمه اول با در اختیار گرفتن جریان بازی و ثبت هفت کرنر مقابل رقیب، نشان از انگیزه بالاتر خود برای کسب پیروزی می‌دادند که این مهم در نهایت با ضربه ددریک بویوتا برای آنها فراهم شد و با گل زودهنگام و دقیقه 10 این بازیکن بلژیکی برنده راهی رختکن شدند.

 

1478308

 


در نیمه دوم اما پادربورن با سود بردن از امتیاز خانگی کنترل بازی را کاملا در اختیار داشت و در نهایت این دنیس سربنی بود که توانست تیمش را به گل تساوی رسانده و شاگردان استفان باوماگارت را امیدوار به کسب نتیجه در این جدال کند. اما شادی حریف تنها 12 دقیقه دوام داشت و مدافع چپ نیجریه‌ای پادربورن با اشتباه خود، گل پیروزی بخش حریف را به ثمر رساند تا الکس نوری اولین پیروزی خود به عنوان سرمربی را روی نیمکت این تیم تجربه کند. هرتابرلین در ادامه نیز به گل سوم بازی دست یافت که این گل توسط VAR رد شد تا دقایق پایانی با حساسیت بیشتری از سوی دو تیم دنبال شود.

 

 

طلسم شکنی بزرگ برای الکس

نوری با پیروزی برابر پادربورن به اولین برد خود بعد از 21 بازی پیاپی از زمان حضورش روی نیمکت انگولشتات و وردبرمن رسید تا از این حیث یک طلسم شکنی بزرگ برای او باشد.

 

1478309

 


سرمربی ایرانی تیم هرتابرلین که بعد از پایان کار کلینزمن روی نیمکت این تیم نشسته، در روزی که البته انتقاداتی به شیوه بازی تیم او مقابل قعرنشین لیگ شکل گرفته بود با ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به زمان هدایت این تیم توسط کلینزمن به این برد دست یافت. او نسبت به آخرین بازی هرتابرلین با هدایت کلینزمن که با باخت مقابل ماینس و پایان کارش بود چهار تغییر در ترکیب تیمش شکل داد. مهمترین و شجاعانه‌ترین تصمیم او را می‌توان بازی دادن به ماتیاس کونا دانست که به تازگی از اردوی تیم المپیک برزیل در این تیم حضور یافته و الکس نوری نشان داد که اعتماد ویژه‌ای به این بازیکن دارد. بویاتا که در اولین حضور الکس نوری روی نیمکت هرتابرلین موفق به ثبت گل اول این تیم شد، در زمان حضور کلینزمن در دفاع میانی کار می‌کرد در این بازی فرصت نمایش در فاز هجومی را به دست آورد و به واسطه همین تصمیم شجاعانه نوری نیز توانست برای این تیم گلزنی کند.

دیدگاه‌ها