کد خبر : 1667921 | 22 بهمن 1398 ساعت 17:16 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

بیلد آلمان مدعی شد

آلکس نوری سرمربی موقت هرتابرلین

رسانه مشهور آلمانی دقایقی بعد از اعلام رسمی استعفای سرمربی هرتابرلین در گزارشی زنده از تمرینات این تیم ادعای جالبی را مطرح کرد.

آلکس نوری سرمربی موقت هرتابرلین

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دو ماه و اندی کار روی نیمکت رهبری هرتابرلین یورگن کلینزمان با استعفا از هدایت تیم مشهور پایتخت آلمان شوک بزرگی به طرفداران و اهالی فوتبال وارد کرد تا جایی که خبرنگار بیلد بلافاصله با حضور در محل تمرین هرتا به مصاحبه با ستاره های این تیم پرداخت.


به گزارش بیلد بازیکنان هرتا شوک زده از تصمیم کلینزمن مدعی شدند در انتظار ورود کلینزمان به رختکن برای اجرای دستورات تاکتیکی او بودند که با خبر استعفای این مربی روبرو و شوکه شدند. در این گیر و دار خبرنگار بیلد مدعی شد سران باشگاه هنوز واکنشی به این استعفا نداشتند اما ستاره های هرتا همگی متفق القول از مشکلات پشت پرده یورگی با باشگاه صحبت کردند.

 

1477455


در انتهای گزارش بیلد آمده است: قبل از آغاز جلسه تمرین بازیکنان با جمع شدن دور هم به صحبت های آلکس نوری پرداختند، دستیار اول 40 ساله کلینزمان که به نظر می رسد در کنار مارکوس فلدوف 45 ساله به صورت موقت هدایت تیم را در دست خواهند داشت تا روز شنبه هرتا را مقابل تیم انتهای جدولی پادربورن به میدان بفرستند.

دیدگاه‌ها